Haugesund: VIKTIG! Bestilling av Lokallagsgensere!

Anbefalte innlegg

Da er genserene bestilt, og jeg har send PM til samtlige involverte som skal betale meg.

 

Leveringsdato er den 3/10-06 og jeg har satt betalingsfrist på dere til den 3 Februar 2006

QUOTE]

 

Betalings frist 3.mars du meinte gjedna? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah beklager så mye, har rota fælt med datoene her, selvfølgelig den 3 MARS og genserene er ferdig produser den 10'ende MARS

 

Datoen 3 FEB i alle PM'ene er selvfølgelig også feil da, gidder ikke sende alle på nytt nå, men jeg håper folk finner ut av at det skal være 3 MARS som er innbetalingsfrist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS! Vær vennelig å MERK transaksjonen med NAVN og Medlemsnummer og oppgi kontonummeret pengene kommerfra...

 

For nå har det allerede skjedd, jeg har fått en transaksjon UTEN NOE INFO! ikke ett kontonummer engang, og 2 som sier dem har overført penger. dette skaper mye rot!

 

Ha en god natt.

GO

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten ting til, jeg vet ikke om det er pga. at det er søndag at enkelte overføringer mangler, noe jeg tviler sterkt på, men jeg kan se en annen grunn muligens.

 

Når jeg skrev kontonummeret i PM'en så brukte jeg punktum for å få tallene lettere å lese, slik: 3xx0.xx.8xxx3

Det kan da være at punktumene ikke skal være der og skaper rot for nettbanken, for viss jeg skal stole på medlemmene så mangler jeg 2 innbetalinger til min konto.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har pengene begynt å rulle inn på konto.. 6-7stk som har betalt til nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til nå har 9 personer betalt! betalingsfristen er over om 1 UKE!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg mottat genserene, mangler fortsatt betaling 4-5stk disse må få r@va i gir nå!

 

Når det gjelder avhenting så kan dere kontakte meg på 957 92 600 så kan dere komme og hente de hjemme hos meg, eller på dagtid på jobb, men da vil jeg ha beskjed dagen før for å ta dem med meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er 1 av de 2 som vi betalte med lokallagskasse pengene opptatt, og det er størrelse L som er reservert til Alf Inge Ø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 personer på lista som jeg ikke får purret pga. at dem ikke har vært på forumet på en stund dette er Tore Østensen og Lars Ove Osmundsen

 

Noen som kjenner disse å kan gi dem ett spark i baken så dem får ræva i gir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve og få gitt beskjed til Lars Ove.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå, er dem som har fått genserene sine fornøyde? Jeg er veldig fornøyd selv vertfall, eneste minuset er at de lo'er noe helt for jæv###, så dem må noen ganger igjennom vaskemaskinen før bruk.

 

Setter opp en liste over dem som IKKE har hentet genseren sin enda:

 

Fridtjov Eidhammer

Glenn Morgan Paulsen

Tormod Frøyland

Frode Rabben

Lars Ove Osmundsen

Johannes Løvereide

Inge Rasmussen

Pål Roger Skauvik

Vegard Østevik

 

Jeg kan nås på telefon 957 92 600 for møte om avhenting. Tar også med meg genserene på neste lokallagsmøte som skjer på Møller Bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå, er dem som har fått genserene sine fornøyde? Jeg er veldig fornøyd selv vertfall, eneste minuset er at de lo'er noe helt for jæv###, så dem må noen ganger igjennom vaskemaskinen før bruk.

 

Setter opp en liste over dem som IKKE har hentet genseren sin enda:

 

Fridtjov Eidhammer

Glenn Morgan Paulsen

Tormod Frøyland

Frode Rabben

Lars Ove Osmundsen

Johannes Løvereide

Inge Rasmussen

Pål Roger Skauvik

Vegard Østevik

 

Jeg kan nås på telefon 957 92 600 for møte om avhenting. Tar også med meg genserene på neste lokallagsmøte som skjer på Møller Bil.

 

 

Hehe... Sorry! Mye på reisefot i jobbsammenheng! Kommer innom og henter den i løpet av helgen jeg Glenn.... Ringer deg litt nærmere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg driiiit lei av å ha disse genserene liggende, det er 4stk som ikke har hentet genseren sin enda..

 

Følgende er:

 

Inge Rasmussen

Johannes Løvereide

Lars Ove Osmundsen

Vegard Østevik (ikke betalt)

 

KOM OG HENT! Nummeret er 957 92 600 for avtale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg driiiit lei av å ha disse genserene liggende, det er 4stk som ikke har hentet genseren sin enda..

 

Følgende er:

 

Inge Rasmussen

Johannes Løvereide

Lars Ove Osmundsen

Vegard Østevik (ikke betalt)

 

KOM OG HENT! Nummeret er 957 92 600 for avtale.

 

Ja, legger ut en påminnelse til på disse 4! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det flere t skjorter ijen så vil eg gjerne ha bestillt ein eg og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, er ingen til overs, har vurdert en ny runde med t-skjorter istede for gensre, men når jeg har sett hva arbeid dette medfører for meg så vil jeg ikke gjøre det gratis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.