#1 Skrevet November 9, 2005 Da har vi kommet frem til endelig utseende av genserene og jeg skal sette i gang bestilling hos Tonjer Media.  Info:  - Hettegenser - RÞd - Sort skrift - 80% Bomull/20% Polyester - Flosset innside - Antall som bestilles, 30 STK! - Leveringstid, 2-3 uker etter godkjent korrektur.  StÞrrelser:  Voksne: S til XXL Barn: 6/8 Är, 9/11 Är, 12/14 Är.  Utseende:  Foran sÄ blir det klubb logo pÄ venstre bryst, denne blir ca 10.5cm bred. Bak pÄ ryggen kommer "Vacn Haugesund" i en stÞrrelse pÄ 25-30cm.  Pris:  Vi har fastsatt genserene til Ä koste 260,- kr pr stk! og jeg trenger forhÄndsbetaling fÞr jeg bestiller for jeg har ikke rÄd til Ä legge ut for dette av min egen lomme. Kommer tilbake til Konto nummer som pengene overfÞres til.  SÄ jo fortere dere betaler inn, jo fortere fÄr jeg bestilt vennligst opplys fullt navn og medlemsnummer nÄr dere overfÞrer penger.  Mvh. Glenn Ove Pedersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2005 Bestillingsliste! ------------------------------------------------------------------ Glenn Ove Pedersen - 2stk, stĂžrrelse; M. kr: 520,-  Geir Gresvoll - 1stk, stĂžrrelse; XL. kr: 260,-  Fridtjov Eidhammer - 2stk, stĂžrrelse; L & M kr: 520,-  AndrĂš Tjeltveit - 1stk, stĂžrrelse; XL kr: 260,-  Tore Kirketeig - 3stk, stĂžrrelse; L,S og 9/11Ă„r kr: 780,-  Alf Inge Ăvrevik - 1stk, stĂžrrelse; XL kr: 260,-  Kjetil Helgesen - 1stk, stĂžrrelse; M kr: 260,-  Arve Berge - 1stk, stĂžrrelse; XL kr: 260,-  Ivar Landre Bjerke - 1stk, stĂžrrelse; M kr: 260,-  Karl Oskar Berge - 1stk, stĂžrrelse; XL kr: 260,-  Vidar Berge - 1stk, stĂžrrelse; M kr: 260,-  Glenn M. Paulsen - 2stk, stĂžrrelse; M og XL kr: 520,-  Dag Anders Farbu - 2stk, stĂžrrelse; L og M kr: 520,-  Tormod FrĂžyland - 1stk, stĂžrrelse; M kr: 260,-  Frode Rabben - 1stk, stĂžrrelse; XL kr: 260,-  Lars Ove Osmundsen - 1stk, stĂžrrelse; L kr: 260,-  Tore Ăstensen - 1stk, stĂžrrelse; L kr: 260,-  Johannes LĂžvereide - 1stk, stĂžrrelse; XXL kr: 260,-  Inge Rasmussen - 1stk, stĂžrrelse; S kr: 260,-  Arve Frantsen - 1stk, stĂžrrelse; M kr: 260,-  PĂ„l Roger Skauvik - 1stk, stĂžrrelse; L kr: 260,-  Christian VĂ„ge - 1stk, stĂžrrelse; XL kr: 260,- ------------------------------------------------------------------ REST: 2stk!  SEND PM TIL MEG FOR BESTILLING! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pĂ„ andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2005 Ja, nÄ er snart halvparten av genserene reservert, setter pris pÄ om de som skal ha sier ifra til meg fort, sÄnn at jeg kan fortere organisere innbetalinger, og fÄ satt i gang bestillinger.  Mvh. Go 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2005 Da begynner det Ä minke her, kom igjen, ta ett kraft tak Ä reserver restene sÄ jeg trygt kan bestille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2005 Ănsker at dem som har sendt bestilling til meg, dobbelsjekker bestillingslista, for det nĂŠrmer seg bestilling snart, sĂ„ fort litt flere av genserene blir reservert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pĂ„ andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2005 Vurderer Ä legge inn bestilling tidelig neste uke sÄ vi fÄr klÊrne fÞr Jul, men jeg ser helst til at de resterende 8 genserene ogsÄ blir reservert da jeg ikke har Þkonomi til Ä betale ut alle klÊrne, kan dere gi beskjed til de som dere vet ikke er pÄ forumet om at de mÄ kontakte meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2005 Er det ingen andre som skal ha gensere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2005 En genser i stÞrrelse L til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2005 Vi bestemte pÄ mÞtet i gÄr at alle genserene mÄ vÊre reservert fÞr vi starter bestilling da det blir litt feil Ä dekke inn restlageret av gensere pÄ lokallagskassen. sÄ nÄ mÄ dere ta ett lite krafttak og resververe de 6 resterende genserene sÄ fort som mulig  mvh GO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 11, 2005 MÄ kjappe dere nÄ, KUN 4stk igjen! vet arvid ogsÄ ville ha 1stk, sÄ da sier vi 3stk igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 16, 2005 Ingen andre som vil ha? er synd at 3-4 gensere skal sette stopper for hele greia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 16, 2005 Hva med t-shirts? hadde vÊrt greit Ä ha noe sÄnt. Jeg gÄr aldri med genser , gÄr alltid med t-shirt. Men den fargen var for J... blir vel sure nÄr jeg klager nÄ men men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 16, 2005 Vel, fargen ble bestemt pÄ lokallagsmÞtene vÄre, og det var ingen som hadde noen sterke innvendinger mot disse fargene, noe du kunne vÊrt med Ä bestemme viss du hadde vÊrt pÄ disse mÞtene.  fargen ble bestemt pga. at vi skal skille oss litt ut nÄr vi eventuelt reiser pÄ ett treff i lÞpet av Ärene.  nÄr det gjelder t-shirts sÄ vil jeg satse pÄ Ä organisere det nÊrmere sommeren sÄlenge denne fÞrste bestillingen gÄr knirkefritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 30, 2005 rart at disse 4 resterende genserene ikke blir reservert, vi er jo mange flere i lokallaget enn dem som har bestilt! kom igjen nÄ reserver siste rest sÄ vi kan fÄ oss noen klÊr pÄ nyÄret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 17, 2006 Ingen andre som er intressert? bestiller ikke fÞr alt er i boks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2006 Jeg vil ogsÄ ha en hvis det er flere igjen i L: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 29, 2006 Det skal du fÄ pÄl! da er det 3 gensere igjen som mÄ reserveres fÞr jeg legger inn bestilling og begynner Ä krever inn penger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 9, 2006 Hei.  Eg vil bestille ein Genser eg og. Str. XL. Sendte mld til deg pÄ tirsdag.  Mvh Christian VÄge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 9, 2006 Har ikke fÄtt noen melding av deg? min mobil du sendte pÄ? Uansett, jeg skriver deg opp jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 9, 2006 Har ikke fÄtt noen melding av deg? min mobil du sendte pÄ? Uansett, jeg skriver deg opp jeg!   SÞkte pÄ nr ditt pÄ sol.no og fant det der. Men lenge til du bestiller nÄ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 9, 2006 SÞkte pÄ nr ditt pÄ sol.no og fant det der. Men lenge til du bestiller nÄ?  ah det nummeret du har prÞvd pÄ ja, det er ikke i bruk, var noe som ble opprettet sist jeg kjÞpte telefon, mitt nummer finner du ikke der uansett, stÄr i firmaet sitt navn det nÄ.  men ja, det er jo 2gensere igjen som jeg mÄ fÄ ut fÞr jeg begynner Ä bestille, nÄr jeg har bestilt sÄ setter jeg en 2 ukers betalingsfrist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 14, 2006 Ingen flere som har lyst pÄ?? er bare 2stk igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 15, 2006 Kan ta dei siste i fra kassa, sikker noen som vill ha nÄr vi har fÄtt dei andre en L og M eller noe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 15, 2006 Ok, da gÄr jeg igjennom listene i morgen Ä setter opp en skikkelig bestilling, sÄ skal jeg se om jeg ikke klarer Ä fÄ lagt inn bestillingen pÄ fredag.  Opplyser da ogsÄ kontonummeret jeg vil ha betalt pengene inn pÄ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 17, 2006 Da er genserene bestilt, og jeg har send PM til samtlige involverte som skal betale meg.  Leveringsdato er den 10/3-06 og jeg har satt betalingsfrist pÄ dere til den 3 MARS 2006 Den eneste jeg er usikker pÄ om kommer til Ä lese PM'en jeg har sendt ut er Arve Frantsen Da han ikke har vÊrt aktiv pÄ forumet siden Juni 2005.  Fridtjov, du kjenner vel arve? isÄfall gi beskjed til han  SÄ da fÄr vi krysse fingrene og hÄpe pÄ at alt gÄr knirkefritt for seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...