#1 Skrevet November 11, 2005 Drar igang en ny tråd igjen om Golf III og felger.. Har tenkt på å kanskje investere i nye felger til våren igjen og lurer på hva som kan se pent og bra ut på en Golf III? Har ikke valsa skjermene fra før, så det er rimelig orginalt. Har forresten Supersport justertbart senkesett. Samme om det er 16-17-18", så lenge det ser bra ut.. Har dere noen tips/forslag til hva som kan se porr ut på en svart Golf III? Sleng ut bidrag og ellers andre innspill med bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2005 Porsche Boxter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2005 Med adapter kan du jo sette på 5x130 Porsche felger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2005 Ja, ser her ja! Keep on postin'..hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2005 Flere innspill da folkens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2005 Her får du noen til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2005 Golf mk3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2005 Golf mk3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2005 porsche gullideckel: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 13, 2005 Disse kler en 3èr veldig godt syns jeg,du må riktignok ha adapter fra 5x100-4x100. og jeg har slike hjul tilsalgs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 13, 2005 Hehe, ingen dumme forslag her gutta! Virker som felger med kant er "ute" (les: 9x16) eller lar der vær å poste dem siden det er "så mange" som har det fra før av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 14, 2005 BBS RX i 16" 4x100: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 16, 2005 Se her ja.. Mange forslag her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 21, 2005 TSW Pace 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 21, 2005 Se her ja, så bra ut dette også! Din bil eller? Flere forslag, III'ere med kant - anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 21, 2005 litt kant med ikke så mye: skal finne frem flere med kant jeg oleee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 21, 2005 Bilen din har jeg sett før da mono, hehe.. Får du på litt større felger med kant på bilen, og mere senk! Voilá! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 21, 2005 Må bare poste denne golfen.....men krever jo litt mere enn bare felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 21, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 21, 2005 Pen bredding! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 21, 2005 Bilen din har jeg sett før da mono, hehe.. Får du på litt større felger med kant på bilen, og mere senk! Voilá! mer senk? ah ja, det bildet ble jo tatt før senkinga, sjekk prosjekt tråden min her på forumet så finner du bilder etter senking, søk på "Volf" så finner du tråden. Når det gjelder felger, så er jeg på grublestadiet, trenger nye dekk uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 2, 2005 Flere felgforslag da? :D Trenger mer..hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 3, 2005 Her er en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 3, 2005 Se her ja, noen som tør å gjette felg- og dekkdim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...