#1 Skrevet November 12, 2005 Autopower arrangerer isbanetreff på Sigdal 14. januar. Det er inngått av avtale med Tempelseter om 400,- for overnatting fra fredag til lørdag inkl. frokost. Kjøringen koster 500,-. Dette er et treff for alle, uansett merke på bilen. Kontakt Autopower på tlf. 370 59 190 for mer informasjon og påmelding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2005 Så praktisk, da slipper vi i Drammens Lokallag å arrangere da (Har såvidt diskutert det...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2005 Tar meg den frihet og minne om denne jeg...ypperlig anledning for de som ikke har mulighet for å komme på klubbens vintertreff. Har forresten oppdatert første posten med korrekt telefonnummer...beklager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2005 Litt oppdatert info på sidene til Autopower. Velg "Nyheter" til venstre så kommer det opp en lenke med mer informasjon. http://autopower.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2005 Stiller! ... med Subaruen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2005 Kommer 4 stk RS2 frå gaupne/luster... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2005 Kommer nok her jeg og! Orker ikke kjøre til Sverige.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2005 Stiller opp her sannsynligvis. Blir litt i lengste laget å kjøre til midt-Sverige ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 27, 2005 Blir vel kolonne da...skal også prøve å komme meg oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 27, 2005 Blir vel kolonne da...skal også prøve å komme meg oppover. ja! Ta innom telemarksporten også da så får dere med telemarks folka som også vil ditt da:) kan jo avtale nermere når tinga kommer på plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 27, 2005 Hmm..dette hadde vært gøy.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 27, 2005 dette hørtes morro ut! Jeg kommer med mindre jeg er på fjellet å står på ski 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 28, 2005 dette hørtes morro ut!Jeg kommer med mindre jeg er på fjellet å står på ski ditto. Høres gøy ut så håper jeg får tid! Hadde vært morro å leke litt uten å måtte gjemme seg for politiet samtidig:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 28, 2005 Dette høres bra ut, I`m there, tror jeg hvis ikke jeg MÅ noe annet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 28, 2005 Dette høres bra ut, I`m there, tror jeg hvis ikke jeg MÅ noe annet:) JA! så kjører vi "kolonne" fra Østfold quattroaction here we come 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 2, 2005 Da begynner det å bli en del påmeldinger, de som vil overnatte på Tempelseter bør hive seg rundt å bestille... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 26, 2005 Kjørte forbi Hebbes på vei hjem fra hytta i dag, så et par go'førtier leke seg på isen der. Temperaturen var på rundt -3 og det snødde lett. Veien fra Åmot til Prestfoss har blitt frisket opp i løpet av sommeren og er blitt litt bredere også, men fra Prestfoss og videre mot Eggedal er det den samme gamle elendigheten. Telehiv har laget noen farlige humper/kuler for de som kjører lav bil. Men bortsett fra det var det glatt og fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 28, 2005 Da er rom bestilt...fortsatt noen igjen for de som ikke har fått ut fingeren ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 5, 2006 Pr 4/1 er det kun 22 biler påmeldt... Så det er plass til noen flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 5, 2006 Da har jeg meldt meg på. Flere fra oslo-området som skal oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 5, 2006 Hva slags veier er det oppover fra E18? Kommer med bil og henger (2 tonn) med sommerdekk fra Kr.sand - hva er greieste vei å kjøre med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 5, 2006 Jeg har også meldt meg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 5, 2006 Kommer med bil og henger (2 tonn) med sommerdekk fra Kr.sand - hva er greieste vei å kjøre med dette? Det enkleste er å kjøre E18 til Drammen, kjører oppover til Hokksund, svinger deretter mot Vikersund, via Åmot, mot Prestfoss og deretter følge veien til Eggedal Her er reiseplanen fra Kristiansand til Eggedal sentrum: http://tinyurl.com/9mqaw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 5, 2006 Regner med at jeg kommer også, må teste de nye piggfridekkene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 7, 2006 skal til sigdal nå jeg: vinke : leike seg skulle hatt quattro da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...