Anbefalte innlegg

hjemme igjen med knekt frontleppe ;) hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem fra follo/oslo/drammens-området skal oppover? Blir det noe kolonnekjøring elns? Fredag kveld? Mandag morra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer jo riktignok sørfra, men så vidt jeg har skjønt det så kjører vi inn til Drammen og oppover i landet derfra.

 

Vi starter fra Arendal på fredag formiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag morra?

 

Blir ikke det litt i seneste laget? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke det litt i seneste laget? ;)

 

:P Mente vel lørdag morra ja.. : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe varmveret som kommer ikkje øydeleg isen.

 

Vi har jo opplevd det før, så vi får krysse fingrene. NVE's kart over isforhold har ingen særskilte meldinger i Sigdalsområdet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pratet med Jan på Autopower i ettermiddag, han hadde pratet med Hebbe tidligere på dagen i dag, da var det -5º og snøvær i Sigdal. Hebbe hadde også ringt rundt til diverse meteorologer etc og ingenting tydet på at mildværet ville komme oppover i dalen, ble det sagt.

 

31 biler påmeldt! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sukk, dette hadde vært gøy å blitt med på, synd jeg ikke har spart av penger til det:(

 

Håper dere har det knall da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sukk, dette hadde vært gøy å blitt med på, synd jeg ikke har spart av penger til det:(

 

Håper dere har det knall da!

 

Jeg skal ringe deg på lørdag formiddag jeg...med en liten stemningsrapport... :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har fulgt dårlig med, men blir det noen kolonne kjøring oppover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per og jeg starter oppover på fredag formiddag...vet ikke om det er flere som henger seg på.

 

Når har du tenkt å starte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per og jeg starter oppover på fredag formiddag...vet ikke om det er flere som henger seg på.

 

Når har du tenkt å starte?

Starter senest 12/halv ett tia fra kr.sand. Er på Harebakken ca. en time senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører fra Harebakken kl 11.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører fra Harebakken kl 11.
Ok, vi danner baktroppen...

 

Fikk du forresten tak i ishjul? Tror fremdeles vi har 4 stk. 15" vi ikke får brukt siden vi mangler felger som er smale nok...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stygt redd mann må ha rallyhjul med vannskovler på. 6+ i dag og + grader resten av uka, lukter overvann av sånt.Krysser fingrene i håp om bra forhold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du forresten tak i ishjul? Tror fremdeles vi har 4 stk. 15" vi ikke får brukt siden vi mangler felger som er smale nok...

 

Jeg kjører vanlige piggdekk i 14". Jeg har fått flere tilbud om ispigg, men ingen er små nok for min bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte opp til "Hebbes" nå nettopp, der oppe var det 7 minus og gode forhold.

 

Han kunne ikke garantere noe for helgen, men regnet med at det ville bli fine forhold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal overnatte lørdag til søndag, gadder liksom ikke kjøre hjem ettersom jeg skal til hemsedal på søndag.

 

Blir 15" piggfritt på meg : rolleyes

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt i tvil om jeg skal ta de nye piggfridekka mine eller de gamle piggdekka. Vil tro at nye piggfrie sitter best hvis det har vært minusgrader der hele uka?

 

Hvis det er plussgrader og bare is er vel kanskje piggdekk best? Selv om de er noen sesonger gamle? : klø :

 

Glatt blir det vel i alle tilfeller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt i tvil om jeg skal ta de nye piggfridekka mine eller de gamle piggdekka. Vil tro at nye piggfrie sitter best hvis det har vært minusgrader der hele uka?

 

Hvis det er plussgrader og bare is er vel kanskje piggdekk best? Selv om de er noen sesonger gamle? : klø :

 

Glatt blir det vel i alle tilfeller :)

 

Ta de gamle så slipper du å miste pigger på de nye dekka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta de gamle så slipper du å miste pigger på de nye dekka.

 

Han har piggfri, så det er ikke noe problem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja! Ta innom telemarksporten også da så får dere med telemarks folka som også vil ditt da:) kan jo avtale nermere når tinga kommer på plass!

 

Har ikke sett den posten, beklager.

 

Vi kjører fra Arendal kl. 11. Vet ikke når vi passerer Telemark, men du kan jo evt. ringe på 91563179 hvis det passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen etter å ha debutert på (is)bane. Bilen er fortsatt like hel : ja :

 

Skal legge ut noen bilder og litt film i mediaforumet. Ord for dagen: IMSA :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ingen bilder jeg: klø :

 

Sett igang, du har en jobb å gjøre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.