Anbefalte innlegg

Vi arrangerer ett nytt lokallagsmøte igjen søndag 4. desember kl.19.00!

Møteplass blir "cafe Onkel" i Kristiansund, da vi har hatt god erfaring med oppmøte og plassen her tidligere :)

 

Så da håper jeg, med flere, at dette tidspunktet passer for flest mulig av dere! Og det oppfordres til å tenke ut saker man vil ha tatt opp/diskutert på forhånd...men noe skal vi vel allikevel få snakket om ;)

Også de som, uheldigvis, ikke har mulighet til å komme på møtet, oppfordres til å gi et lite hint om saker de ønsker å ta opp/diskutere.

 

Så ser dere på "cafe Onkel" den 4/12 da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjett hvem som reiser den 29 nov og er hjemme 27 dec.: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjett hvem som reiser den 29 nov og er hjemme 27 dec.: eek :

 

:(

Ja, jeg regnet nesten med det da jeg begynte å telle uker på fingrene. Vi får prøve å ordne neste møte slik at du får bli med der da ;) Skal prøve å få til ett i januar eller noe slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til ett punkt på sakslisten: Valg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til ett punkt på sakslisten: Valg

 

Valg av lokallagsstyre du tenker på?

I så tilfelle er vel dette en god ide, da nåværende styre har vel sittet ett års tid nå.

Hvis vi skal ha et slikt valg, så er det vel også ønskelig å vite hvem som ønsker å stille som kandidat(er), evnt. om nåværende medlemmer av styret ønsker å stille til gjenvalg?

Hadde vært kjekt med en tilbakemelding om hvem som er interessert!?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er dagen snart her.. Skal vi få sms denne gangen også? I så fall kan det være lurt å sende ut snart. Er jo bare 3 dager igjen.

 

Håper på litt bedre oppmøte enn sist!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med sms. Har skifta til TELEHOR bedrift..... Ikke helt 100% pr. dags dato

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SMS sendes nå om alt fungerer.

 

84 SMS sendt. Gi tilbakemelding på om SMS fungerte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SMS sendes nå om alt fungerer.

 

84 SMS sendt. Gi tilbakemelding på om SMS fungerte

10-4 message recived!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mottok også SMS her tidligere ikveld ja :)

 

Jeg savner tilbakemelding fra "resten" av styret angående ett punkt på sakslisten, valg av lokallagsstyre. Hvem ønsker å sitte videre, gå ut av styret, evnt. skifte verv?

Mulig jeg tar en telefon eller noe slikt iløpet av helgen hvis tiden rekker til, men drar på jobb i morgen tidlig, så får se...

Ellers får dere ha God Helg, også sees vi på søndag! :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem ønsker å sitte videre, gå ut av styret, evnt. skifte verv?

Stiller gjerne min stilling åpen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk melding ja, men siden jeg fortsatt er billøs (.....) så har jeg ikke mulighet! Må nesten prøve å komme meg på ett av dissa møta snart nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller gjerne min stilling åpen.

 

Ditto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem ønsker å sitte videre, gå ut av styret, evnt. skifte verv?

QUOTE]

 

Vi ønsker ikke å fortsette i styret, da vi ikke har tid pga hus-prosjekt og bytte av jobb.

 

Mvh

Per S. og Eva.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Helge og dere andre.

 

Jeg fikk også SMS, men er flyttet over til Trondheim lokallag nå. Du får oppdatere lista :)

 

Jeg ser at praktisk talt hele styret trekker seg etter ~ett års virksomhet. Håper det er praktiske grunner til det hele da, og forhåpentligvis ikke misnøye som ligger bak. Det hadde jo vært synd.

Uansett, oppdater tråden etter møtet da. Er jo nysgjerrig på hvordan dette går : popcorn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt greit egentlig. 7 stykker og en ny. Dvs at vi er ca 10-12 faste som dukker opp vær gang. Selvfølgelig passer det ikke altid for alle.

 

Men helt oK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dagens møte vel overstått, og det passer vel da med ett aldri så lite møtereferat... Er noen timer siden møtet var ferdig nå, men jeg var bare "nødt" til å få gjøre ferdig sandblåsingen på Golf'en før jeg la inn ett referat ;)

 

Som Helge allerede har nevnt, så var vi 7 oppmøtte på kveldens møte, derav ett nytt ansikt :) Det ble diskutert mye fram og tilbake, om både løst og fast. Men hvorav vi prøvde å gå gjennom ett par punkt på en "forhåndslaget" saksliste.

Utenom sakslisten var samarbeidspartnere ett tema som vi kom innpå flere ganger... Og det kan nevnes at det for tiden jobbes med å få til flere samarbeidspartnere i vårt nærmiljø. I skrivende stund velger jeg å ikke gå ut offentlig med hvem dette er, da der er ønskelig å avvente til alt er i boks. Så får det heller komme som en liten overraskelse på "resten" av gjengen ;)

 

 

Gjennomgang av saksliste:

Punkt 1 - Glattkjøringstreff i Årødalen?

Ja, lokallaget ønsker å få arrangert ett slikt treff utpå nyåret!

Lokallaget har tidligere (les: forrige vintersesong) prøvd å til ett slikt treff, men av egne årsaker gikk dette desverre "skeis". Derfor prøves det på nytt igjen å få til noe slikt, og enkelte av medlemmene har fått tildelt sine "oppgaver" i denne sammenheng. Oppdateringer følger i egen tråd!

Punkt 2 - Faste møter for lokallaget?

Det er ønskelig at man prøver å få til ett lokallagsmøte første søndag i hver måned.

Neste møte er søndag 8. januar 2006! Dette er søndag nr.2 i denne måned, valgt med hensyn til at første søndag i neste måned er 1. nyttårsdag.

Det er åpent for å kunne variere den geografiske beliggenheten på hvert møte, men dette avhenger av at medlemmer bosatt i de respektive områder selv er med på å arrangere! Dette på grunn av at undertegnede, med flere, bosatt i Kristiansund og omegn, føler at det er tungvint/vanskelig å arrangere ett møte i for eksempel Sunndal/Surnadal på egenhånd.

Punkt 3 - "Juleavslutning"?

Det hadde vært hyggelig å fått til en liten "uoffisiell" sammenkomst før jul, hvor man kunne spist, drukket og løst verdensproblemer, med bilene stående igjen hjemme selvfølgelig! Dato og sted for en slik sammenkomst ble mer eller mindre satt... Henviser til egen tråd om emnet!

Punkt 4 - Profilering av klubben/lokallaget?

For å komme i kontakt med flest mulig av eksisterende medlemmer, og kanskje rekruttere nye, ble det innstilt på at lokallaget må profilere seg selv og klubben, både ved andre og egne arrangement. For å klare dette behøver lokallaget diverse, deriblant egen "banner", hvorav man vil forsøke å skaffe til veie det lokallaget selv mener de behøver.

Punkt 5 - Lokallagsklær?

Spørsmålet om lokallagsklær ble tatt opp som tema i flere sammenhenger. Deriblant i sammenheng med at lokallaget ikke har mottatt sin bestilling ennå. Det er også mulig at flere er interesserte i å bestille klær. Foreløpig avventes det på begge hold til man får nærmere tilbakemelding fra klubben sentralt om hva som vil skje videre.

Punkt 6 - Valg av lokallagsstyre

Det ble på forhånd lagt inn forslag til valg av "nytt" lokallagsstyre på dette lokallagsmøtet. Valg ble foretatt, og enstemmig vedtatt av de oppmøtte. Henviser til egen tråd om emnet!

Punkt 7 - Annet

Både løst og fast ble tatt opp, og noe er allerede nevnt tidligere i dette innlegg.

 

 

Noe mer har jeg ikke å komme med i skrivende stund, men hvis noe skulle være uklart, er det bare å spørre! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.