Ønsker vi å arrangere glattkjøringstreff i vinter?

Ønsker du å være med på et glattkjøringstreff i Årødalen?  

13 stemmer

  1. 1. Ønsker du å være med på et glattkjøringstreff i Årødalen?

    • Ja, jeg ønsker gjerne å komme
      9
    • Nei, jeg kommer ikke
      1
    • Skal vurdere det
      3


Anbefalte innlegg

Hva er interessen for å arrangere et glattkjøringstreff på Naf-banen i Årødalen i vinter? F.eks. en dag i januar eller februar...

Vi prøvde oss jo på noe lignende sist vintersesong også, men det gikk desverre skeis :( Og derfor hadde det vært artig å fått til dette denne gangen!

Er fremdeles på planleggingsstadiet dette, men ønsker å lufte interessen på forhånd, så kom gjerne med tilbakemeldinger! ;)

 

Link til forrige tråd angående emnet.

 

Har også lagt inn en tråd under "Treff" her på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med respons her gitt.. Noen har riktignok stemt, men ingen har svart. Kom igjen da folkens! Få ut fingern :)

 

 

Spøk til side, jeg tror rett og slett ikke at så mange bruker forumene aktivt.. Burde det gis beskjed på annen måte også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beskjed vil vel bli gitt på annen måte også hvis det blir aktuelt å arrangere noe. Foreløpig synes jeg det er litt tidlig å "varsle" på andre måter, i og med at vi kun er på planleggingsstadiet ennå.

Denne saken vil også bli tatt opp på neste lokallagsmøte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jeg hjemme så sier ikke jeg nei takk til å flå rundt en bane, er jo tross allt en stund siden sist da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et slikt treff var ett av punktene på sakslisten på dagens lokallagsmøte.

Det var enighet om å prøve å få arrangert ett slikt treff, og foreløpig prøver vi å få det til på lørdag 11. februar. Denne dato må tas med en klype salt, da det avhenger blant annet i om vi får leid banen hos NAF denne dagen.

Vi vil komme tilbake med nærmere informasjon så snart vi kan! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig med en dag på glattkjøring. Hvis jeg har fri og anledning så blir jeg med. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allt er ordnet banen er leid den 11/2 det er lakt ut på Nordmøre gatebil/Midtnorsk gatebil/Opel motorsport/Omckrsund/Gatebilforum sine sider så jeg trur det blir heftig jeg :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allt er ordnet banen er leid den 11/2 det er lakt ut på Nordmøre gatebil/Midtnorsk gatebil/Opel motorsport/Omckrsund/Gatebilforum sine sider så jeg trur det blir heftig jeg :nana:

 

Er det noen som har et heftig vinterbilde vi kan bruke til plakat for treffet da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har et bilde tå ræva mi i solnedgang :rolleye: Nei er ikke sikker men jeg kan nå sjekk opp litt: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.