Bergen: Seaten nær døden!

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er på tide at vi går ut og lærer folk å kjøre bil og oppføre seg i trafikken! Mandag var det jo som kjennt ett sinnykt vær og mye vann. Jeg ville ikke ta en petter solberg og knuse hele fronten og bremset derfor ned gjennom de værste vanndammene... Det irriterte tydeligvis personen bak meg i sin mazda 323 og han kjørte liksågodt forbi... Men den følge av en kraftig vannplaning som førte han inn i autoværnet, før han igjen skjenet over veien, (noe som virket 2cm) foran bilen min og rett inn i fjellet.. Han måtte tatt kraftig fart og jeg tipper han lå i over 100km/t... Så ettterpå etter at jeg hadde sjekket at det gikk bra ville han at jeg skulle skrive under på at forholdene var så vanskelig å kjøre på at det ikke kunne være hans feil! IDIOT!!!! Jeg skrev selvsagt på skademeldingen at han hadde kjørt forbi i allt for høy fart :)

 

Noen flere som har opplevd noe liknende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen for en jævla dust!! Bare si hva som egentlig skjedde du Vegard og la han smake forsikringen!! HAHA

Bra det gikk bra med Seat`n da! Kan tenkt meg du ikke hadde vært mye blid hvis han hadde truffet deg?!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt mange susende forbi i venstrefilen og tenkt at no går det gale, men de har faktisk klart seg - til no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra det gjekk bra seat'en da:)

var borti ein lignande sak ifjor vinter. var på veit ut over øygarden og det hadde kommt eit kraftig snøfall og det låg masse slaps i veien. me låg 5-6 biler etter kvarandre med litt mellom rom og lå i ca 50-60km/t. plutselig dukka det opp ein i merce og skulle forbi alle sammen. me kom på svelgen bru og på enden så hadehan klart å kjørt forbi alle og så fekk han sleng på bilen når han skulle i rett felt og det kom biler i mot som måtte bråstoppe men han i mercen klarte å retta opp og bare kjørte vidare.kan tippa han låg i ca 80-90km/t da han fekk sladd. det var rett før eg ringte polisen men var heller meir konsentret å komma meg fram til dar eg skulle jobba.

så man kan sei. dei som kjøre stjerne har ikkje altid hjerne.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idiot az : bh :

Bra det gikk bra med Seat'n..

Blir vel en avkortning på forsikringen her ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper han får svi kraftig... så ikke ut til at bilen kom til å komme på hjula igjen i allefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.