Østfold: Lokallag på tur ( Bilder )

Anbefalte innlegg

Sitter og kikker gjennom litt bilder her og fant fort ut at jeg helt har glemt å legge ut bilder fra hovedtreffet på Våler.. Tok masse bilder, men tenkte denne tråden kunne vært forbeholdt ikke-bil-relaterte bilder :D

 

Ble desverre ikke så altfor mange bilder av kvelden her, var opptatt med litt annet: rolleyes :venner:

 

Bilde 1 : Var vel fremme og fikk satt opp telt og grill rett før mørket kom for fullt...

 

Bilde 2 : Natta ble lang, og morran kom fort.. Her begynner sola å stå opp i bakgrunnen.. "Jaja, ingen grunn til å legge seg nå!" ( var det her vi hadde sagt noe omtrent som "nei, nå er det kvelden" ti talls ganger iløpet av de siste 3-4 timene? hehe )

DSCF4896.jpg

DSCF4904.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde 3 : Noen som fikk "litt" mye alkohol? :D

DSCF4915.jpg

 

Bilde 4 : Så var det noen som ikke helt våknet igjen da.. Noen som kjenner seg igjen?? ;) .. Å klare å sove langs depot med banekjøring i full gang er neimen ikke dårlig!

DSCF4936.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var et par stykker som angrer på at de ikke la seg litt før den natta. Haha løst bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, bra bilder, bra tur... hehe

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en knallbra kveld det der ja, selvom det ble sent.. Blir jo ikke akkurat tidligere kvelden av at Petter henter cognac`n klokka halv fem på morran :D

 

Har et par bilder til og noen bilder fra Valdres som kommer etterhvert også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA:p drit bra! er det nikko og haukeland som ligger i teltet??

eller er jeg en av di?? husker jeg ikke orket å stå opp til første fører møte: haha : Dette var egentlig ett veldig bra treff, selv med tanke på alt det dårlige været vi hadde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ett bilde av sjefen sjøl!! ;)

knut.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok Nikko og Aleksander(?, ikke brodern altså ).... Var moro ja, helt klart :)

 

*Kremt* det siste der er IKKE meg.... : flau : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Valdres turen:

Her har Aleksander (bror til Knut :) )en helt vannvittig dans, jeg holdt på å stryke med av latter, synd "fotografen" var litt sen på avtrekkeren den kvelden :full:

Ole Martin har tatt på seg danse skoa han også, på balkongen til noen Bergen`s folk.... :)

Bilde 003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æhææ, det der hadde jeg helt glemt! :D: rock : Makan til kjapp jekking av øl har jeg heller aldri sett! En stk bergenser som må ha hatt vanvittig vondt i tenna dagen etter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(flere øl-bilder)

Hehe, han var voldsom med den øl jekkinga ja :D

Han i blått her....

Bilde 004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var også en cool tur!! lettere sagt drit bra!!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en Konge tur, men er vel ikke helt fornøyd med å se igjen noen av bildene: flau : :P menmen..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en Konge tur, men er vel ikke helt fornøyd med å se igjen noen av bildene: flau : :P menmen..hehe

Du frister meg VELDIG til å legge ut et par til nå ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det, djør det, gjør det...... eller?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det, djør det, gjør det...... eller?? :P

 

javel da se..... hehe :D ( men bare fordi Nikko sier det Alex.... )

 

Legger ut ett til da, så får vi se om vi kan grave frem enda mer når jeg kommer hjem fra jobb :) hehe.. Er ikke så ille det her, bare litt "børst"?

DSCF4628.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... er det dansing eller slåssing jeg driver med??? :-) (knyttneve-dansing...)

 

skulle vært som det sto i Pondus, en advarsel på ølflaskene:

 

" Advarsel! For stort inntak kan medføre pinlig dansing"

 

bra tur forresten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.