#1 Skrevet November 15, 2005 Da er det påmelding til gocart-kjøring på Bowling1 Heggstadmoen igjen. Torsdag 01. desember. Vi gjør det som sist at vi gir uttrykk om vi kommer i denne tråden. Ser helst at svar gis innen 23. november. 99,- pr. person pr.hit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2005 er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2005 Det er satt av tid for gocart-kjøring klokken 20.15 denne kvelden. Vi har anledning til å sitte oppe i andre etasje fra sju f.eks. hvis det blir kaldt ute. Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2005 Æ bli me! Ska vi møtes på bunnpris først å kjør oppover eller ska vi møt opp på gokart1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2005 Blir oppmøte på Bunnpris fra kl. 19 Så blir det "racer" kjøring til gokart1: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2005 Blir oppmøte på Bunnpris fra kl. 19 Så blir det "racer" kjøring til gokart1: smil : Pass opp for busser om skifter felt! (jeg kommer ikke - er fortsatt i eksil..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2005 Kan (som vanlig) desverre ikke si meg 100% med.. Men skal legge inn en real innsats for å klare å stille denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2005 Æ bli me! Ska vi møtes på bunnpris først å kjør oppover eller ska vi møt opp på gokart1? : haha :Ska dokk t gokart1 dere da! Æ ska på bowling1 æ! he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2005 Ikke sikkert jeg kommer til å gjøre go-cart, men jeg er iaffal med! Sees på Bunnpris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...