Anbefalte innlegg

Da er det påmelding til gocart-kjøring på Bowling1 Heggstadmoen igjen.

Torsdag 01. desember. Vi gjør det som sist at vi gir uttrykk om vi kommer i denne tråden. Ser helst at svar gis innen 23. november.

99,- pr. person pr.hit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er satt av tid for gocart-kjøring klokken 20.15 denne kvelden. Vi har anledning til å sitte oppe i andre etasje fra sju f.eks. hvis det blir kaldt ute. Vel møtt!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ bli me! Ska vi møtes på bunnpris først å kjør oppover eller ska vi møt opp på gokart1?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir oppmøte på Bunnpris fra kl. 19 :) Så blir det "racer" kjøring til gokart1: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir oppmøte på Bunnpris fra kl. 19 :) Så blir det "racer" kjøring til gokart1: smil :

 

Pass opp for busser om skifter felt!

 

 

(jeg kommer ikke - er fortsatt i eksil..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan (som vanlig) desverre ikke si meg 100% med.. Men skal legge inn en real innsats for å klare å stille denne gangen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ bli me! Ska vi møtes på bunnpris først å kjør oppover eller ska vi møt opp på gokart1?: klø :

: haha :Ska dokk t gokart1 dere da! Æ ska på bowling1 æ! he he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikkert jeg kommer til å gjøre go-cart, men jeg er iaffal med! :)

 

Sees på Bunnpris ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.