Vårtreff på Skedsmohallen i April

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Etter er misslykket tidligere treff på skedsmohallen for en uke siden har vi startet en liten undersøkelse om når dere bil-gladde(gale) kunne tenkt dere å ha et vårtreff - da snakk om i april på parkeringen utenfor skedsmohallen...

 

Undersøkelsen ligger her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94527

 

Løp inn og stem - så får vi et kjempe bra treff i april med stort oppmøte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det har vært en del inne og tittet...

 

Ikke glem det da - kryss av i almanakken og løp inn og stem...

 

Jo flere jo bedre... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til opplysning så var ikke Skedsmohallfolka spesielt positive til å ha treff, så nye forslag til plass mottas med takk.. :)

 

Ser ut til at det blir 29. april vertfall, sett at det finnes en grei plass man kan stå på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikea på alnabru er et forslag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går rykter om at IKEA har fått bommer og fartshumper grunnet dårlige erfaringer med slike treff, men..

 

Steffen som styrer skuta leser vel her, så han får ta det til betrakning.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med parkeringen på plantasjen??? ligger rett ved e6 og er stor nok til å romme noen ca 200 biler.. pluss at det ligger utenfor boligfelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med parkeringen på plantasjen??? ligger rett ved e6 og er stor nok til å romme noen ca 200 biler.. pluss at det ligger utenfor boligfelt.

Men tenk også på at plantasjen er åpen alle dager, å der er det jo ikke no folk i det hele tatt da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tenk også på at plantasjen er åpen alle dager, å der er det jo ikke no folk i det hele tatt da. ;)

Tviler på at det kryr av folk der en lørdagskveld fra 19 og utover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter på noen svar fra politi, og så skal jeg forhøre meg på de forskjellige alternativene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det kryr av folk der en lørdagskveld fra 19 og utover..
Der er det faktisk folk støtt, men husker ikke om dem stenger kl 18 eller 20 på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynligheten for å kunne finne en stor nok plass med tillatelse fra grunneier/naboer skyldes nok først og fremst hva slags oppførsel som kan forventes. Det er vel lite sannsynlig at noen rydder opp etter seg mht flasker og søppel ? Med det ryktet som slike arr. har fått etter hvert, tror jeg arrangører skal ha roblemer med å finne en slik plass. Dette er ikke ment som noen surpumpet oppstøt, men bare en "faktavurdering", egentlig.

 

Sist jeg "deltok" på et slikt arrangement, var det på Lørenskog ifm Motorfestivalen. Politiet "hang" hele kvelden over med helikopter, beboerne så nok med relativ liten velvilje på motorbråk og hjulspinn utenfor leilighetene etter hvert ut over natta. Og ble det ryddet ? Neppe.

 

Derfor er det deltagernes (manglende) oppførsel/folkeskikk som gjør det (u)-mulig å gjennomføre dette med tillatelse fra noen, og da tror jeg det ser mørkt ut, desverre. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- CCVest på Lilleaker.

- Ullevål Stadion.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynligheten for å kunne finne en stor nok plass med tillatelse fra grunneier/naboer skyldes nok først og fremst hva slags oppførsel som kan forventes. Det er vel lite sannsynlig at noen rydder opp etter seg mht flasker og søppel ? Med det ryktet som slike arr. har fått etter hvert, tror jeg arrangører skal ha roblemer med å finne en slik plass. Dette er ikke ment som noen surpumpet oppstøt, men bare en "faktavurdering", egentlig.

 

Sist jeg "deltok" på et slikt arrangement, var det på Lørenskog ifm Motorfestivalen. Politiet "hang" hele kvelden over med helikopter, beboerne så nok med relativ liten velvilje på motorbråk og hjulspinn utenfor leilighetene etter hvert ut over natta. Og ble det ryddet ? Neppe.

 

Derfor er det deltagernes (manglende) oppførsel/folkeskikk som gjør det (u)-mulig å gjennomføre dette med tillatelse fra noen, og da tror jeg det ser mørkt ut, desverre. Hilsen

 

DU sier nok der - men vi kan jo ikke bare sette oss tilbake og tenke at vi aldri får tillatelse og aldri finne på noe liggnende igjen pga gamle erfrainger...

 

Og det skader oss ikke veldig mye å hvertfall gjøre et velvillig forsøk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor kan det være greit å ha snakket med politiet først, nettopp fordi man stiller sterkere i en søknad dersom politiet stiller med resurser..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FYI, er vel planlagt vv-audi treff i Valdres 1. mai (mandag) Regner med at det blir til at endel av oss reiser oppover for hele helgen...

 

Det gjør ihverfall jeg... går kanskje ann å reise innom streetmeet med "feriepakka" bil når jeg tenker meg om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så venter jeg på svar fra politi...

Fikk et lite svar fra romerike PD i dag om at forespørselen min

var sendt til rette vedkommende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går rykter om at IKEA har fått bommer og fartshumper grunnet dårlige erfaringer med slike treff, men..

 

Steffen som styrer skuta leser vel her, så han får ta det til betrakning.. :)

 

De fartshumpene er helt jævlige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fartsdumper eller ikke...jeg er med...det er jo bare å parkere foran dumpa det da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fartsdumper eller ikke...jeg er med...det er jo bare å parkere foran dumpa det da;)

 

 

hvor mye har du å gå på under bilen da... jeg har 4cm og kommer ikke over (jeg har prøvd)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet vil nok bare gi tillatelse til noe sted dersom det i forbindelse med søknaden foreligger en forpliktelse om å rydde opp. Det må følgelig være en organisert gruppe som påtar seg oppryddingen i etterkant med navn og adresse til en ansvarlig. Søknaden bør nok dokumeteres med at det er tatt kontakt og fått godkjent en avtale med (kommunalt ?) renhold. Dette koster sannsynlig en del. Hvorfor ikke kreve inn en 50-lapp pr bil som skal kjøre inn på plassen, så vil dere få inn penger til å betale for renholdet i etterkant. Bare et forslag, uansett hvor det er ønskelig å oppholde seg. Hva med P-plass-området ved Motorfestivalen ? Med litt penger er det sikkert mulig å få åpnet bommen etter stengetid. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye har du å gå på under bilen da... jeg har 4cm og kommer ikke over (jeg har prøvd)

 

Tja..har vel ikke noe mer enn deg..men har man fart nok som kommer man alltids over..får ta med skinner å legge over..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det blir ved Skedsmohallen..

 

Det er forøvrig Golf-treff i timene før dette treffet, ved SIBA-parkeringen ved Statoil/McDonalds på Furuset..

Blir også Golf-kolonne fra dette til Vårtreffet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det blir ved Skedsmohallen..

 

Det er forøvrig Golf-treff i timene før dette treffet, ved SIBA-parkeringen ved Statoil/McDonalds på Furuset..

Blir også Golf-kolonne fra dette til Vårtreffet. :)

 

 

da blir det nok mange golfer og en lav touran... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.