Bergen: Vi treffes som vanlig i kveld 22Nov!!

Anbefalte innlegg

Da er det treff igjen folkens! Regner med å se dere som kan på Arenum 22Nov klokken 1900. For dem som skal vaske blir det vasking på Statoilen i vika klokka 1830. Det ser også ut som at dette blir det første treffet med polo`n : flau :da BadzR står på sommerdekk. Men hvis været blir litt bedre så kommer jeg vel i TT ja.

 

Håper dere som kan tar turen innom for litt skravling!

 

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med ranglekassen hvis jeg husker det, og hvis noen snakker med meg. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du er hjertlig velkommen! Skal love og prate med deg jeg veit du!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lenge sia ej he vert der no men imorga kjem ej

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uffda, dumt jeg jobber kveld i morgen da... Men dere kan jo ta det på parkeringen til tine meierier istedet, så kan golfen få være med hvertfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kunne vært no, men du får heller se om du kan ta turen neste gang eller muligens bare ta en pause??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjem... holder på å fikse clutchen så eg kan bruke golfen for en gangs skyld!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjem... holder på å fikse clutchen så eg kan bruke golfen for en gangs skyld!!!

 

du kødder nå!!! kommer den beryktede turbo trallen?? syn jeg ikke var der da.. måtte jobbe: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kunne vært no, men du får heller se om du kan ta turen neste gang eller muligens bare ta en pause??

 

TThomaz

 

Pause ble vanskelig, jobbet i ett til kl 00 :) Men neste gang skal jeg heller prøve å ta turen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.