Anbefalte innlegg

En kamerat var på Gjøvik i dag. Der fikk han beskjed fra AS Bil om at de ikke har noen avtale med klubben. Stemmer dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer det!

 

Ingen som har fått til å komme i snakk med de rette personene, slik at vi har faste innlagte rabater på slitedeler og sånt. Dette er en oppgave for de som sitter i "styret"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de 10-15% våre bare en anbefalt rabatt, som det er opp hver enkelt VAG forhandler (VAG-stealers, not VAG-dealers som de sier på passatworld) å gjøre som de vil med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Elverum får jeg alltid 15%. Da er det jo bare å handle der for de som kan.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALT for lite, da drar man heller på Mekonomen!

20-25%

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt med å få tak i Karosseri/Interiør/Elektrisk der, men alt av slitedeler blir handlet inn hos dem eller Jahre. Bortsett fra oljefiltrene til Passaten som faktisk var billigere i Elverum enn hos Mekonomen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får rabatt, men det er berre å spørje for andre og, berre å spørje, er det noke rabatt å få eller, i gjennom VAG klubben?

 

Får ofte JA, og det verste du kan få er nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At du Roar får hjelpe jo ikke andre. ALLE i klubben skal ha, og derfor er det viktig at noen med litt "makt" kan få ordnet det slik at man ligger inne med faste rabater på delene deres. Det er jo det vi får i oslo, der får jeg alltid rabatt, og dette gjelder alle med klubbmedlemskap!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk alltid rabatt på AS Bil....

Har vel handla hos de fleste på delelageret der også.

 

Kompisen din må bli større i kjeften;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk alltid rabatt på AS Bil....

Har vel handla hos de fleste på delelageret der også.

 

Kompisen din må bli større i kjeften;)

Stmmer, viktig med måten ein går fram på... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.