Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Peder Roer

Fiksa lys i speedo og fiksa klima i stad så nå er det ikke mer å utsette på bilen;) Men jeg tok ut det gamle og fiksa det selv, funker som bare det!

 

Hei!

Jeg har vært Audi 100 eier i et par år og har nylig kjøpt meg en '96 A4 2,6Q pga for store kostnader på min 20 år gamle 100 2.3E (bremser og brekk fungerer ikke lenger).

Jeg har samme problemer med klima-displayet i min "nye" A4 som beskrives her (lyset i tallene kommer og går, men klima'en funker like herlig).

Spurte forrige eier om kjenskap til problemene, men "det hadde han ikke sett"... Og jeg la da heller ikke merke til det da jeg prøvekjørte bilen.

Synes selvfølgelig dette er irriterende og håper på å finne en løsning på det. Gleden var derfor stor da jeg så at noen hadde greid å fikse det.

Så spørsmålet går til Peder Roer: hvordan fiksa du den gamle klima'n din? Veldig takknemlig hvis du kan hjelpe meg med dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.