Haugesund: Sveising/Tinnsparkling/Sandblåsing?

Anbefalte innlegg

Er det noen i lokallaget som kan sveise/tinnsparkle?

 

har ei bakluke på hånd som jeg vurderer å kjøpe med litt rust på som trenger cleaning, det som jeg vurderer å gjøre er fjerne viskerarm, søkk til VW logo, og sveise ei list som er litt tykkere enn den plastikk lista som er der orginalt, skilthullet skal ikke fylles igjen!

 

Noen som kjenner noen som kan gjøre dette underbordet eller billig hos ett firma?

 

gjelder en Golf mk3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skipper du den hit så gjør det jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

frakta blir sikkert dyrere enn selve luka jo :P får den for 500,- så hadde håpet at noen lokalt kunne gjøre det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er behjelpelige med dette her lokalt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er behjelpelige med dette her lokalt???

 

Du kan høre med Terje på Torgersen Lakkering, han har sveisa igjen diverse hull på polon min!:)

 

men tinnsparkling driver de ikke med...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare redd for at vanlig sparkel/glassfiber sparkel vil sprekke så lett :confused: har sett nok av skrekk eksempler rundt omkring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare redd for at vanlig sparkel/glassfiber sparkel vil sprekke så lett :confused: har sett nok av skrekk eksempler rundt omkring.

 

Er vel heller måten sparkelet blir lagt på som er feil på de fleste baklukene, viktig at sparkelet får sige skikkelig før det blir overlakkert..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok!, får se hvordan jeg velger å prioritere ting, sikler litt over ett sett 18" asa som ligger forsalg, men så var det de penga da som jeg ikke vet hvor skal komme fra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok!, får se hvordan jeg velger å prioritere ting, sikler litt over ett sett 18" asa som ligger forsalg, men så var det de penga da som jeg ikke vet hvor skal komme fra :P

 

 

jobba xtra så blir de felgar å lakk vettu!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobba xtra så blir de felgar å lakk vettu!

 

hadde jeg bare hatt tid og helse til det så, har eksamen på skolen denne uka, samtidig som jeg er sjukemeldt med noe nyregreier. så ja, blirkje mye ekstrajobbing på meg ennå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.