Da ble det enda en bil på meg!

Anbefalte innlegg

Jaja, da var det gjort... i garasjen står det nå også parkert en 83-modell Golf I Cabriolet som er i mitt eie :)

Bilen er levert originalt med en 1,5l motor (ifølge VAG), denne er senere byttet ut til fordel for en 1,6l. Jeg er usikker på motorkode etc.

Motor er kjørt cirka 136'000km, mens selve bilen skal ha trillet noen kilometer lenger.

Bilen fikk ny lakk i fjor, mørk blå metallic. I samme slengen fikk den også ny cab', samt trukket opp interiøret, i svart og blått skinn. Den har så å si ikke vært på veien etter at dette ble gjort, og den ser derfor meget bra ut kosmetisk. Litt vasking og polering så blir det bra!

Det er ikke så mye rust på bilen, med unntak av noe på venstre kanal, litt rustangrep på enkelte bremserør, samt i ene hjulbuen bak.

Hadde tenkt å ha dette som "prosjektbil" (egen tråd vil bli laget), med ambisjoner om å komme på treff til sommeren, mens Coupe'n får rusle og gå videre vinter som sommer ;)

Det er en del teknisk pjask som også må ordnes på bilen før den kommer på veien, men det skal vi vel få til. Som sagt, ambisjonene er å komme seg på ett treff eller to i sommer! Snakker vi Nordvest-treff? : klø :

Det klør i fingrene nå, og jeg vil anta at jeg begynner å skru allerede i morgen ;) Får se hva jeg tar først... men ikke umulig at motoren blir "kastet" ut. Enten så blir denne "shinet opp" og satt inn igjen, eller så blir den byttet ut til fordel for en annen.

Får prøve å oppdatere dere underveis :)

 

Ligger noen bilder på denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil Eskil :)

 

Ny er kanskje en liten overdrivelse, men du har i alle fall ikke hatt bilen før. Bilen så jo fin ut på bildene, i alle fall innvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil Eskil :)

 

Ny er kanskje en liten overdrivelse, men du har i alle fall ikke hatt bilen før. Bilen så jo fin ut på bildene, i alle fall innvendig.

 

Det er forskjell på ny bil og nybil ;)

Så tøff ut denne Eskild. Virker ikke som om det er de værste feilene å fikse, så må man jo håpe at det ikke dukker opp noe skjult rust i a-stolper og andre steder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lagt inn en tråd om bilen og det pågående prosjektet her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.