Agder: Skal vi ha julebord?

Når skal vi ha julebord?  

12 stemmer

  1. 1. Når skal vi ha julebord?

    • 20. januar
      11
    • 27. januar
      1


Anbefalte innlegg

I og med at det ble litt sent varsel på julebordet vi hadde satt opp lager vi en liten avstemming for dette.

 

Setter opp et par tre datoer så får dere se hva som passer best. Jeg har prøvd å ta hensyn til andre arranegementer men regner med jeg får høre det hvis det er noe jeg har glemt...

 

Jeg har satt opp de to siste helgene i januar slik at alle rekker å stemme og planlegge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det julebord gutter og jenter.

 

20. januar er dagen og klokkeslettet er 18.00

 

Vi møtes på Big Horn Steak House i Arendal og spiser litt god mat med godt drikke til.

 

Jeg vil gjerne ha beskjed om hvem som kommer slik at vi kan reservere flere plasser.

Send meg en e-post eller skriv i denne tråden og meld deg på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med kvinnfolk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen..fire dagers varsel er kanskje litt i minste laget? Var vell der problemet oppstod sist.

 

Skulle gjerne vært med, men skal å hent ny bil på lørdag, så..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen..fire dagers varsel er kanskje litt i minste laget? Var vell der problemet oppstod sist.

 

Skulle gjerne vært med, men skal å hent ny bil på lørdag, så..

 

Ikke fire dager. Denne voten har jo stått her siden sluten av november IFJOR. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åkei. Så bare at Lars-Inge hadde svart igår og konstatert at det blei julebord den 20. Har faktisk ikke fått med meg voten engang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk ikke fått med meg voten engang..

Det kan i alle fall ikke Lars Inge lastes for.

 

Siden denne voten har ligget ute så lenge, og at så pass mange har stemt så pass likt, så er jo dette helt naturlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er også sendt e-post...først når den ble lagt ut og deretter når datoen var bestemt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er også sendt e-post...først når den ble lagt ut og deretter når datoen var bestemt.

 

 

Lars-Inge, har du ikke fått mail eller PM fra meg om skifte av e-mail?

Har ikke fått noe mail jeg. : rolleyes

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars-Inge, har du ikke fått mail eller PM fra meg om skifte av e-mail?

Har ikke fått noe mail jeg. : rolleyes

 

Thor!

 

Ikke som jeg kan huske.

 

Har du oppdatert profilen din på klubbsidene med korrekt adresse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke som jeg kan huske.

 

Har du oppdatert profilen din på klubbsidene med korrekt adresse?

 

OPS :o

 

Nå har jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 påmeldte så langt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F... i H...... : mad :

Siden vi er få folk på jobben, så jobber jeg frem til 18:00 imorra. P.g.a. dette rekker jeg ikke julebord.

Beklager dette.

 

PS!!! Dere må huske å lodde ut Gavekortet fra Bjarne Johansen. Verdien på denne er på kr.2500,-. Denne kan jeg sende til vinneren.

 

Kos dere of fest med måte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F... i H...... : mad :

Siden vi er få folk på jobben, så jobber jeg frem til 18:00 imorra. P.g.a. dette rekker jeg ikke julebord.

Beklager dette.

 

PS!!! Dere må huske å lodde ut Gavekortet fra Bjarne Johansen. Verdien på denne er på kr.2500,-. Denne kan jeg sende til vinneren.

 

Kos dere of fest med måte :)

 

Stikk en tur bortover etterpå da vel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk en tur bortover etterpå da vel...

 

Skal se hva jeg kan få til. Må event. hente ellen i søgne og med alt snøkaoset er vi nok ikke fremme før 20 tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ho kan jo busse opp til Sørlandsparken da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare sier ifra jeg... Traffikken mellom Arendal og Kristiansand er ikke helt som normal i disse dager. Derfor; det kan hende at jeg blir sein til arendal i dag. I tillegg, om det blir like mye problemer som i går (opp mot 4 timer kjøretid på 6 mil...) så kommer jeg til å snu.

 

Så nå sitter jeg bare å håper på brøytebiler og sørlendinger som kan kjøre på snø :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett utsnitt av julebordet:D:D:D

 

Det var liksom de to og meg ute i snøføyken...

 

Skulle gjerne hatt litt mer tid mer dere folkens, men ting og tang "kalte" meg avgårde igjen!

Julebord Vwaduiclub 06.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I kjent stil begge to ;)

 

Kunne ikke komme pga. Jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere koste dere.

Jeg kunne desverre ikke komme da jeg IGJEN har en defekt hovedsylinder. En brukt en var ikke noe sjakktrekk så nå venter jeg på mekonomen med å få bestillt ny.

 

 

Om noen har et varmt sted i kr.område der man kan skru i en times tid så må dere si ifra =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde å komme meg til Arendal i går... startet kl 16:15, etter 30 min hadde vi forflyttet oss ca 10 KM.. jeg gav da opp. Ikke fordi vi ikke kunne kommet, men rett og slett fordi vi måtte hjem igjen og jeg hadde ikke spesiellt lyst til å kjøre ca 5 timer for å komme meg tur-retur Arendal.

Vi får ta det en annen gang.

 

PS: Sørlendinger med FWD suger på vinterføre. Hvorfor kan ikke folk la bilen stå når det snør 60cm i døgnet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tihi...dere gikk glipp av en ufattelig god biff med bakt potet, kryddersmør og bernaise.

Nødvendig tilbehør var Newcastle...

 

Et par relativt strøkne servitriser gjorde det hele komplett :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tihi...dere gikk glipp av en ufattelig god biff med bakt potet, kryddersmør og bernaise.

Nødvendig tilbehør var Newcastle...

 

Et par relativt strøkne servitriser gjorde det hele komplett :rolleye:

 

 

Jeg kompanserte med Tannpine og en veldig god kylling + Pommesfrittes hos Tidemann :D

 

Tidemann og jeg var forresten ute med Quattroen min i går. Jeg lekte brøytebil og mobbet Volvo 240'er som ikke klarte å holde farta opp lange bakker :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt dette med føret..er det no problem egentlig??

 

Kjørte til Bamble idag, på vinter-slicks (5 år gamle vinterdekk med under 2 mm mønster, og det i de gode dekkene!) Eneste jeg så var div trailere som stod parkert i grøfta,og at snittfarta mi lå mellom 80 - 90 km/t..: smil :

 

Jeg er med til neste år/ iår om ikke alt går på rææva.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.