#1 Skrevet November 28, 2005 Vil igjen minne om træff imorra for dere som ikke skal shoppe julegaver med madamen: rolleyes Dette er noe vi ordentlige mannfolk ikke skal begynne med før 23 des....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2005 julegavene handler vi på shell julaften 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2005 Blærkhh! jeg har omgangssyke og feber. Men dere... prøv å få med hvertfal et par vag produkter denne gangen da! hehe, nei hysj da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2005 Blærkhh! jeg har omgangssyke og feber. Men dere... prøv å få med hvertfal et par vag produkter denne gangen da! hehe, nei hysj da hehe.. hva havnet vi på sist? 3 vag biler hvorav 2 uten firma reklame.. av totalt 10 biler eller no? Jeg holder firma statistikken oppe denne gangen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2005 hehe.. hva havnet vi på sist? 3 vag biler hvorav 2 uten firma reklame.. av totalt 10 biler eller no? Jeg holder firma statistikken oppe denne gangen også Men fra spøk til revolver så tyder jo dette "egentlig" på at vi tar godt vare på våre kjære biler, ved at vi heller missbruker non vag produkter på vinterhalvåret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2005 Men fra spøk til revolver så tyder jo dette "egentlig" på at vi tar godt vare på våre kjære biler, ved at vi heller missbruker non vag produkter på vinterhalvåret eller at snø'n ikke har kommet enda, og derfor står bilen fortsatt på bukker for påmontering av vindusvisker på sidevinduene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2005 jeg er også syk.. tror ikke jeg kommer, er for vanskelig å snyte seg mens man kjører bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2005 skal jobbe overtid på jobben, men kommer nok tidsnok. og da skal det nytes god burger.. for overtidsmat her i gården er fjordland! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2005 Ser ut som jeg ikke rekker møtet idag..... Bygger brannlab på jobben som jeg er prosjektleder for og disse fo****a utlendingene har ikke hørt om FGL: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2005 Jeg kommer ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2005 ble overtid på meg også gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 29, 2005 ble overtid på meg også gitt. Da har vi ihvertfall råd til å være med kjerringa på julegaveshopping:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 30, 2005 pøh. blir ikke mye julegaver hvis jeg skal ha meg en einser av noe slag. (noen blir det jouansett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 30, 2005 jeg skal selge einseren min.... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=40354 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...