Follo: Lokallagstreff Tirsdag 29.11 kl20.00

Anbefalte innlegg

Vil igjen minne om træff imorra for dere som ikke skal shoppe julegaver med madamen: rolleyes

 

Dette er noe vi ordentlige mannfolk ikke skal begynne med før 23 des.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

julegavene handler vi på shell julaften :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blærkhh! : syk : jeg har omgangssyke og feber. Men dere... prøv å få med hvertfal et par vag produkter denne gangen da! hehe, nei hysj da : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blærkhh! : syk : jeg har omgangssyke og feber. Men dere... prøv å få med hvertfal et par vag produkter denne gangen da! hehe, nei hysj da : flau :

hehe.. hva havnet vi på sist? 3 vag biler hvorav 2 uten firma reklame.. av totalt 10 biler eller no? :D

Jeg holder firma statistikken oppe denne gangen også :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. hva havnet vi på sist? 3 vag biler hvorav 2 uten firma reklame.. av totalt 10 biler eller no? :D

Jeg holder firma statistikken oppe denne gangen også :nana:

 

Men fra spøk til revolver så tyder jo dette "egentlig" på at vi tar godt vare på våre kjære biler, ved at vi heller missbruker non vag produkter på vinterhalvåret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men fra spøk til revolver så tyder jo dette "egentlig" på at vi tar godt vare på våre kjære biler, ved at vi heller missbruker non vag produkter på vinterhalvåret

 

eller at snø'n ikke har kommet enda, og derfor står bilen fortsatt på bukker for påmontering av vindusvisker på sidevinduene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er også syk.. tror ikke jeg kommer, er for vanskelig å snyte seg mens man kjører bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal jobbe overtid på jobben, men kommer nok tidsnok. og da skal det nytes god burger.. for overtidsmat her i gården er fjordland!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg ikke rekker møtet idag.....:o

 

Bygger brannlab på jobben som jeg er prosjektleder for og disse fo****a utlendingene har ikke hørt om FGL: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble overtid på meg også gitt.

 

Da har vi ihvertfall råd til å være med kjerringa på julegaveshopping:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pøh. blir ikke mye julegaver hvis jeg skal ha meg en einser av noe slag. (noen blir det jouansett)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.