Haugesund: Kjempeservice/resultat hos Johs Lunde (pollering)

Anbefalte innlegg

Forrige uke bestillte jeg tid hos Johs Lunde Dekkservice for lakkbehandling/pollering av Golfen min og min mors Passat. Fikk så bra pris sammenlignet med de andre i byen at jeg ikke stusset på å levere bilen dit. Hentet på lørdag Golfen min som jeg var VELDIG skeptisk til kom til å bli bra pga rødfargen var så fryktelig matt fra før, og fikk dermed nesten hakeslepp når jeg hentet den for den var blankere enn jeg noen gang hadde forestillt meg den kom til å bli uten lakkering : rock : Selv samboeren min og mor mi (som er alt annet enn opptatt av bil) ble lettere forfjamset når de såg resultatet sammenligneg med utgangspunktet :) (pga flytting i helga fikk jeg desverre ikke tatt bildet og nå er bilen skitten pga salting så jeg har desverre ikke fått tatt bildet enda)

 

Leverte samtidig Passaten som skulle være ferdig søndags ettermidag. Desverre oppsto en misforståelse slik at bilen ikke var klar på søndagen som avtalt, men dette ble elegant fikset opp av Kjell Erik hos Johs Lunde ved at han på mandag fikk bilen kjørt til Etne (ca 13 mil tur/retur) uten kostnad.

 

Pga resultat og service spurte jeg Kjell Erik om de var interesert i en avtale for pollering med VACN og det var de absolutt. Siden arbeidet varierer så mye fra bil til bil var det vanskelig å gi en fast pris men ta kontakt med Kjell Erik på tlf 52 70 54 40/92 81 92 95 og si du kommer fra klubben så garranterer jeg bra pris/service/resultat : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo veldig lovende ut, kansje jeg bare skal slutte med den amatør poleringa hjemme, hva betalte du for golfen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke nytt at Kjell Erik driver med god service... Kjempe flott at du har fått testet dette Tord ;)

 

Jeg tviler på at jeg kommer til å polerer noen av mine biler i fremtiden da jeg ser hva de "proffe" får til , husker også når jeg hentet min gamle gule Polo etter full overhaling...

For et resultat...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.