Østfold: Tema dag - TS Racing Østfold 10.desember

Anbefalte innlegg

Lørdag 10.desember er vi invitert til TS Tunings lokaler her i Østfold og håper dere setter pris på dette tilbudet og at så mange som mulig har anledning til å komme.

 

Dagen begynner kl.10.00 og utover

 

Det blir gitt spesial tilbud på chip trim, dekk og felger. Dette gjelder ved ordrebestilling denne dagen!

 

Det vil bli enkel servering denne dagen.

 

 

TS Tunings lokaler ligger bare noen hundre meter ned i gaten forbi Fredrikstad trafikkstasjon. Håper da som sagt så mange som mulig kan komme denne dagen, er det spørsmål er det bare å ringe meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ts racing som i Tommy Schønberg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEi

 

JA stemmer

 

Ts-Racing Østfold chiptunning center

 

Nå også i fredrikstad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endret topic så den er litt mer "forståelig".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samlet kjøring ned været en ide?

Hvis noen er interessert kunne vi jo møttes på toy's å kjørt ned sammen, kanksje unødvendig hvis mange kommer fra fr.stad siden, men går jo ann å høre om det er interessant for noen?(hvis det er flere enn meg som ikke er helt sikre på hvor det er:P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen dum idè... Kan jo møtes 09.30 på Toys de som kommer fra den kanten, jeg kjører opp og står der da iallefall, så kan de som vil møte opp der og kjøre sammen ned.

 

Kort vei beskrivelse kan jo kanskje være kjekt også.

 

Fra Sarpsborg : Kjør RV109 mot fredrikstad, ta av til høyre i rundkjøringen v/Skolt Auto, følg veien til t-krysset ( biltilsynet ), ta så til høyre og følg veien ned mot Stabburet, da ligger TS Racing på venstre hånd 150-200 meter ned i gaten.

 

Fra Fredrikstad : RV109 mot Sarpsborg, venstre i rundkjøringen v/Skolt og samme som over logisk nok ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for dette, Henger nok med en runde å glor litt for å se hva som kan verdt å titte litt på: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok jeg også med mindre jeg har konferanse for X-antall tømmermenn. ;)

 

(takker forresten for siste lokallagstreff! en kald fornøyelse skal det sies!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe Anders, det var kaldt ja, vi får nok kjøpe flere pølser neste gang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om chip trimming ikke er noe for Golfen min, så var det morsomt å se hvordan de gjør det, siden det var en Passat som ble chippa der i dag.

Må bare takke for noen hyggelige timer hos TS Racing.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig dag ja, var veldig intr. å se hvordan ting foregår.. Litt redusert idag pga julebord igår/natt/idag tidlig, så de første timene var litt "tunge", men litt pølse, kaffe og brus gjorde susen :)

 

Takk til Freddy og TS Racing Østfold!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, må si det samme, takker for en hyggelig tur, selv om jeg måtte dra tidligere..

Og må jo si Takk til TS østfold for info og at vi har fått sett der nede..

Blir nok flere turer ned :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.