Agder: Lokallagsmøte i Grimstad Onsdag 7/12

Anbefalte innlegg

Pga julebordet er avlyst inntil videre så tar vi et vanlig onsdagsmøte med kaffekopp & skitprat i Grimstad førstkommende onsdag 7/12 kl 1800. Ved McDonalds/Kafeteriaen som vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shame on me :(

 

kan nok ikke komme denne gangen heller :(

Har en viktig prøve på Torsdag som jeg må forberede meg til. Skolearbeidet er da i denne omgang første pri. dessverre.

 

Kos dere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er nytt medlem her.... og siden jeg tilfeldigvis bor i Grimstad, lurte jeg på å dukke opp.

 

Siden jeg foreløpig ikke kjenner dere, hvor finner jeg dere sånn helt konkret? Inne på McDonalds eller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi pleier som regel å sitte oppe på kafeteriaen, men hvis du er der noen minutter før kl 18, så henger vi stort sett rundt bilene på utsiden, langs E18 (på bortsiden av drive-in).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer innom en tur jeg :)

 

Noen andre som skal kjøre fra kristiansand til grimsta i morgen ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne kommet, men kommer til å holde meg til i en garasje langt ute i skauen i risør og bytter lager forran på passaten min for andre gang... Møkka nav som var utslitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, vi satte vel ny rekord i dårlig oppmøte i dag, vi var 6 personer tilstede! :( :(

 

Hyggelig å hilse på John som er ny i lokallaget, og jeg håper at dette var et engangstilfelle (det dårlige oppmøtet, altså)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om man slår sammen kort varsel, julestress, eksamener for enkelte etc... så ser man at det ikke er en lett sak.

 

 

Men litt offtopic, noen som vet om noen som tar å justerer spissing billig? Må bytte begge endeleddene mine...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om man slår sammen kort varsel, julestress, eksamener for enkelte etc... så ser man at det ikke er en lett sak.

 

Enig med deg, Bjørn.

 

Beklagelig at det var så dårlig oppmøte, men kan ikke regne med så stort oppmøte vær gang. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har full forståelse for at folk ikke kan i blant, vi får bare håpe at dette ikke gjentar seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hjemme som bleieskiftarbeider for tiden, pga denne:

 

 

Kommer sterkt tilbake senere!

IMG_3424.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk en forbannet god unnskyldning du har der, Johan! Gratulerer så mye til dere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har full forståelse for at folk ikke kan i blant, vi får bare håpe at dette ikke gjentar seg :)

 

 

Jeg hadde tenkt å komme. Men etter et lite uhell... : bh : : bh : : bh :

på onsdag ettermiddag, så vil ikke bilen min mer! : gråter :

 

Skulle ta forbi en som kjørte i ca 40-50 km/t,hadde ligget bak han i ca 500 meter i samme fart (80 sone). Første slette, så hiver jeg S`en i 2.gir og drar på. Så når jeg er nesten på siden av han svinger han og blinker på likt til venstre, der er JEG. Så pang, og ned i gøfta. Der sto jeg godt i søle/myr og en halv meter snø. Falken brukte nesten en time på å få den opp! knekt felg, most skjerm, frontfanger, lykt og noe er knekt i hjulopphenget. på høyre side. :( Bilen står nå på verksted....

Var dette god nok grunn for å ikke komme? :)

grøfta.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

au, den er sur!

 

Regner vel med at han får skylda da han ikke så seg for eller blinket tidlig nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jo det! Vi får se hva forsikringselskapet sier!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er skikkelig kjip, Geir.

 

koster noen lapper å fikse dette går jeg ut ifra. :(

 

Kondolerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke jeg vært med i VW Audi Club, hadde der hverfall blitt MYE dyrere.

Får mye hjelp til billige deler. Brukte deler.

All takk til de som hjelper meg med kontakter som har deler!

Så forhåpentligvis er det ikke så lenge til den er på veien igjen! :)

 

Men det blir noen tusenlapper ja. Må rettes noe på den også. Kanalen har fått seg en ganske godt trøkk.

 

Men.... så er det bare når sånnt`no skjer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min dårlige unskyldning var at jeg satt i Oslo og knotet med en mailserver på det aktuelle tidspungt.

 

Får håpe jeg kommer neste gang, selv om det ser ut til en del reising på tirsdag, onsdag og torsdager framover...

 

Geir: Surt det der med S'en

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.