Nordmøre: Lokallagsmøte 08.01.06

Anbefalte innlegg

Da blir det igjen lokallagsmøte den 08.01.06.

 

Vi møtes som vanlig på Onkel & Vennene hans klokka 19.00

 

Håper vi ser deg der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Dæven gitt, e jo hæm æ å da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Dæven gitt, e jo hæm æ å da...

 

Ja, er vi ikke snille som tenker på deg også? :)

 

Håper selvfølgelig at det passer for flest mulig av dere! Vi er jo mer eller mindre en "fast" gjeng som er på møtene hver gang, men det dukker jo til stadighet opp ett og annet nytt ansikt også :) Og flere er velkomne! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg gi dere en påminnelse om at det er førstkommende søndag neste møte er...

 

Vel møtt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er opp i andre etasje på onkel eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er opp i andre etasje på onkel eller?

 

Såvidt jeg vet så har vi ikke leid/lånt andre etasje ennå nei, men fullt mulig at det blir der, det blir i allefall på Onkel... Personlig synes jeg det er vel så kjekt å sitte nede. Får sett litt på damene også da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet så har vi ikke leid/lånt andre etasje ennå nei, men fullt mulig at det blir der, det blir i allefall på Onkel... Personlig synes jeg det er vel så kjekt å sitte nede. Får sett litt på damene også da ;)

 

Ha deg på skolen gutt! ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha deg på skolen gutt! ;p

 

Sitter på skolen i skrivende stund, og har sittet der siden 08.30! Så det så!!! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter på skolen i skrivende stund, og har sittet der siden 08.30! Så det så!!! :evil:

 

Det er bra. Hils Bjørnar fra meg. Jeg går for å spise lunch..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra. Hils Bjørnar fra meg. Jeg går for å spise lunch..

 

For sent... er ferdig for dagen nå, og har tatt helg :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir andre etasje. Bruker å få det gratis når vi ikke bestiller på forhånd.

 

Om noen syns det blir skummelt så kan de ringe meg på 93640761 så kan jeg følge dem opp.

 

Eskild.... Damer? Hva pokker, her må vi ha fokus. Damer får du sitte nede å se på etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir andre etasje. Bruker å få det gratis når vi ikke bestiller på forhånd.

 

Joa, men det har skjedd tidligere at vi ikke fikk sitte der oppe, pga at de ikke hadde ryddet opp etter utleie dagen i forveien.

 

Om noen syns det blir skummelt så kan de ringe meg på 93640761 så kan jeg følge dem opp.

 

Yes, jeg trenger en hånd å holde i på vei opp trappen. Forsåvidt gjennom hele lokalet. Slår på tråden når jeg står utenfor jeg :skummelt:

 

Eskild.... Damer? Hva pokker, her må vi ha fokus. Damer får du sitte nede å se på etterpå.

 

Focus er en Ford, og ikke noen VAG! Du er helt på jordet Helge! : klø :

Forøvrig når det kommer til prioritering av å sitte å se på damer, og sitte ilag med en "bøtteballett" å diskutere bil, så velger jeg nok damene! :rolleye:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eskild : Du skal leie meg i hånda.... Og alikavel se på damene.... Her tipper jeg det blir napp... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.