Nordmøre: Juleavslutning - 16.12.05

Anbefalte innlegg

nips= sånn ræl damene skal ha stående overallt, spesiellt pyntegjenstander opp på tv'n og div....

 

u c?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nips= sånn ræl damene skal ha stående overallt, spesiellt pyntegjenstander opp på tv'n og div....

 

u c?

 

 

 

Vi ga det etterhvert bort til tilfeldig forbipasserende familier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutta har den rette jule spiriten skjønner jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, nei, dette ser ikke helt bra ut : bh : men det hvar no helvetes artig da!!Jeg må få takke Bjørn Even for at vi fikk begynne der,før vi dro på byen. Dette må vi gjøre senere en gang også :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vi gjøre senere en gang også :tilber:

 

Ja det håper jeg så absolutt...slik at det passer for meg og Svein også da kanskje : rolleyes:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som det ble nok med alkohol her jah...:P

og hva er det med bjørn even som ligger på golve å rulle på halvparten av bildene dah,hehe ... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som det ble nok med alkohol her jah...:P

og hva er det med bjørn even som ligger på golve å rulle på halvparten av bildene dah,hehe ... : haha :

Enten så er de andre noen pingler til å drikke, eller så tåler jeg veldig lite: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er glad for at jeg stakk ut døra og ned på Metz når jeg gjorde.. Siden alle bildene ble tatt like etterpå ;)

 

Så slipper jeg å ha trynet mitt bretta ut her sånn. Morsomt var det uansett, både hos Bjørn og etterpå. Takk til alle sammen, og spesielt Bjørn, som åpna leiligheten sin :)

 

PS: Takk også til Opel-Frank, som fikset batteri til kamera, og kjørte meg på byen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

PS: Takk også til Opel-Frank, som fikset batteri til kamera, og kjørte meg på byen!

 

 

 

Opel Frank gjorde en strålende innsats =)

 

Vi kan vel også sikkert arrangere romjulsmøte. Der vi ser mer på alkoholens forunderlige egenskaper blant bilinteriserte.... =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan vel også sikkert arrangere romjulsmøte. Der vi ser mer på alkoholens forunderlige egenskaper blant bilinteriserte.... =)

 

Du vet, verdens fineste maskineri går best på alkohyler :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan vel også sikkert arrangere romjulsmøte. Der vi ser mer på alkoholens forunderlige egenskaper blant bilinteriserte.... =)

 

Er helt klart med på eventuelle viktige "møter" vi måtte ha romjula...: rolleyes

Måtte seff jobbe på dette møte, selv om jeg egentlig hadde frihelg...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi er ivrige nok kan vi vel kanskje oppnå klubbrabatt på eventuelle utsalgssteder for alkohol...? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi er ivrige nok kan vi vel kanskje oppnå klubbrabatt på eventuelle utsalgssteder for alkohol...? :P

 

Tror itj det ska bli noe problem å oppnå akkurat...iallefall ikke med dette konsumet...: flau :

 

Blir noe annet med oss som bare nipper litt vettu, og ikke driver med bondefyll...:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.