Nytt styre i lokallaget valgt!

Anbefalte innlegg

Etter et forslag foreslått på forhånd, ble det på lokallagsmøtet søndag 4. desember 2005 valgt "nytt" styre i lokallaget.

I utgangspunktet passet det godt med et nytt valg nå, da det sittende styret hadde fungert i cirka ett år. Flere, det vil si mer eller mindre alle av de som satt i styret, stilte, av egen vilje, sitt "verv" åpent for nytt valg. Enkelte ble gjenvalgt for ett nytt år.

Det "nye" styret ble enstemmig vedtatt blant de oppmøtte.

 

Det "nye" styret er som følger:

Lokallagsleder - Ronny Sørdal (nyvalgt)

Sekretær - Eskild Leikanger (gjenvalgt)

Kasserer - Vidar Ildhusøy (nyvalgt)

Treff-/profileringsansvarlig - Helge Fredriksen (gjenvalgt)

Styremedlem - Bjørn Even Olsen (nyvalgt)

 

I det "gamle" styret hadde man i tillegg til de nevnte verv, også ett styremedlem nr. 2. Man ble derimot enig om, ved valget, at det ikke er behov for mer enn 1 styremedlem, og totalt 5 verv, i styret for et lokallag av den størrelseorden Nordmøre lokallag er. Det er et ordtak som sier; "jo flere kokker, dess mer søl" :P;)

 

Hvis noen skulle ha spørsmål, eller innvendinger mot valget og/eller sammensetningen av det "nye" styret, bes det om å komme med kommentarer i denne tråd snarest!

 

Ellers ønskes det "nye" styret lykke til for kommende år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg takke for meg som lokallagsleder, og ønske den nyvalgte lederen Ronny og alle de andre lykke til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg takke for meg som lokallagsleder, og ønske den nyvalgte lederen Ronny og alle de andre lykke til :)

 

Og da må vel jeg, på vegne av meg selv og det nyvalgte styret, få lov til å takke deg for din innsats som lokallagsleder i året som er gått, og som faktisk tok på deg det ansvaret ved å lede Nordmøre lokallag i oppstartsfasen og gjennom dets første "leveår"! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Kan dere sende komplett liste over det nye styret til lokallag@vwaudi-club.no slik at vi får oppdatert til korrekt kontaktinformasjon og slikt?

 

På forhånd takk!

 

Kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Kan dere sende komplett liste over det nye styret til lokallag@vwaudi-club.no slik at vi får oppdatert til korrekt kontaktinformasjon og slikt?

 

På forhånd takk!

 

Kjetil

 

Jeppz, arbeider med saken! Har hatt dere i bakhodet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.