Anbefalte innlegg

Da har jeg vert i kontakt med Autoelite, og de er veldig imøtekommende når det gjelder å få disponere ett møterom i deres lokaler.

 

Det de ønsket da var at vi tok en dugnad og malte rommet.

 

Hvis det var ønskelig fra vår side, kunne også de holde tema kvelder i sine lokaler innimellom.

 

Håper på innspill om dette. Er det greit at vi holder til i Skien, er det noen som vil være med på dugnad? Andre innvendinger eller komentarer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta må jeg si virker midt i blinken! jeg møter værtfall opp når den tid kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo greit ut detta. bare å komme med tidpunkt når denne dugnaden slår til, så får jeg jo se om jeg kan. stiller gjerne opp, bare det passer.

jeg får vel bøye meg i støvet, og ta den 25 min lange kjøreturen en gang i mnd'en. :P

 

Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes dette høres veldig positivt ut! Litt oppussing er jo bare morro.

Gleder meg! : smil : : smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også dersom dagen passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var bra. Klubben trenger et sted å holde til. Jeg ønsker å være med på en dugnad! Ta en søndag slik at så mange som mulig kan være med....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var bra. Klubben trenger et sted å holde til. Jeg ønsker å være med på en dugnad! Ta en søndag slik at så mange som mulig kan være med....

Støtter opp om dette! Jeg er helt klart med!

 

(Som de fleste vet er jeg mye i Oslo, men er jeg hjemme på dugnadstidspunktet kommer jeg iallefall til å være der!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo veldig bra ut da!

Jeg er også med på dugnad hvis jeg kan den dagen det blir på :D

 

Mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok oxo en tur dersom det passer.. Som Kim R Olsen sier, passer nok for flere på en søndag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra at du fikk ordnet dette Heine! Møter opp og bestemmer litt jeg da ;) hihi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.