Ålesund: Banekjøring på Lånke 2006

Anbefalte innlegg

Vel... Siden det var så dårlig oppmøte på pizzamøte må jeg nevne dette her (spesiellt siden jeg ikke var på møtet selv heller)... :

 

Den ENESTE lørdag el. søndag som er ledig på Lånke i 2006 er 30. september og 1. oktober. Dette er jo noe seint, og dessuten langt fra sommerferien. Sikkert ikke så trivelig å bo på Hegra festning da...! :-)

 

Dessuten: jeg fikk ikke bestille til 2007 heller, det åpner de ikke for før i februar 2006. Prisen er ikke endret, 9000,- for vanlig dag, tillegg for "overtid".

 

Stemning for 30. sept.? Da må vi bestille banen helst i løpet av desember, deadline for å bestemme oss må bli første møte i 2006.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel ikke så mye valg da egentlig. Får heller ta med vinterdekk hvis det skulle bli kvitt......bare det ikke regna like mye som sist gang : rolleyes Knapt nok fått tørka opp boxeren etter den seansen. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

......bare det ikke regna like mye som sist gang : rolleyes Knapt nok fått tørka opp boxeren etter den seansen. : smil :

 

Det va vel ikke akkurat fordi det REGNA at den blei så våt;)

 

 

Roccoen min tåler ikke asfalten på Lånke alikevel (hvis den er ferdigskrudd til 1. oktober:p) men skal no uansett være med!!!

Det finnes ingen coole baner i Sverige (evt. ACR) vi kan leie til asfaltkjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ei bane i Sundsvall, der det billigere, lettere å komme til, bedre boforhold, men kanonlangt å kjøre....

 

http://www.maxspeed.se/lekobus.htm

 

Se linken over. Han vi hadde som instruktør på Lånke har invitert oss, vi kan enten leie hele bana eller komme på vanlig åpen kveld og kjøre om kapp med Volvoer og Saaber... :-)

 

Denne banen er nok mye bedre enn Lånke, men kjøreturen dit tar nok mer som 10 timer, http://www.map24.com antyder 74 mil hver vei...

 

Bjørnar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.