Anbefalte innlegg

Sett dette tilfellet på ett par coupe`r på nettet. Er dette bare "look-a-like" med bytte av pære eller er det ekte vare? Utrolig stilig!:) *Vil ha*

 

Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har på min, men kun på fjernlysene. Bare å kjøpe et H1-sett og montere.

 

Du får også kjøpt H4-sett, både med og uten fjernlys. Dvs. at noen av H4-settene har mulighet for fjernlys i at det er en elektromekanikk som flytter pæren en anelse, slik at den tilsvarer brennpunktene i en vanlig H4-pære.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det samme vi er inne på temaet, hvem kan tilby gode løsninger for ombygging til xenon? tenker på DIY kit o.l. Billig og bra gjerne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det samme vi er inne på temaet, hvem kan tilby gode løsninger for ombygging til xenon? tenker på DIY kit o.l. Billig og bra gjerne:)
Kryr av slike kit på Ebay både i Usa og Tyskland. Kjøpte et sett med Hella ballaster og det fungerer enda,har hatt det på to biler. Kjøpte det for over 2 år siden å det funker som f*n med 8000K pærer. Enkel sak å montere på biler med linselys ala S2/S4/S6/RS2. Bare å klippe ledningene inn på pærene og lodde på kabelsko. Tok meg 30 min å montere det på min S4 ;) Det som tok lengst tid var å få hull i baklokket på lykta.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For din del Erik kan jeg tipse om Øyvind Thorsen her på forumet. Han driver http://www.xenonkit.no og holder til i Ottestad. Ikke så langt for å få tak i et sett. Slipper frakt osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kryr av slike kit på Ebay både i Usa og Tyskland. Kjøpte et sett med Hella ballaster og det fungerer enda,har hatt det på to biler. Kjøpte det for over 2 år siden å det funker som f*n med 8000K pærer. Enkel sak å montere på biler med linselys ala S2/S4/S6/RS2. Bare å klippe ledningene inn på pærene og lodde på kabelsko. Tok meg 30 min å montere det på min S4 ;) Det som tok lengst tid var å få hull i baklokket på lykta.:)

 

Så det eneste jeg trenger er slike xenon pærer og lodde på noen kabelsko?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.