#1 Skrevet Desember 6, 2005 Sett dette tilfellet på ett par coupe`r på nettet. Er dette bare "look-a-like" med bytte av pære eller er det ekte vare? Utrolig stilig! *Vil ha* Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har på min, men kun på fjernlysene. Bare å kjøpe et H1-sett og montere. Du får også kjøpt H4-sett, både med og uten fjernlys. Dvs. at noen av H4-settene har mulighet for fjernlys i at det er en elektromekanikk som flytter pæren en anelse, slik at den tilsvarer brennpunktene i en vanlig H4-pære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2005 Med det samme vi er inne på temaet, hvem kan tilby gode løsninger for ombygging til xenon? tenker på DIY kit o.l. Billig og bra gjerne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2005 Med det samme vi er inne på temaet, hvem kan tilby gode løsninger for ombygging til xenon? tenker på DIY kit o.l. Billig og bra gjerne:) Kryr av slike kit på Ebay både i Usa og Tyskland. Kjøpte et sett med Hella ballaster og det fungerer enda,har hatt det på to biler. Kjøpte det for over 2 år siden å det funker som f*n med 8000K pærer. Enkel sak å montere på biler med linselys ala S2/S4/S6/RS2. Bare å klippe ledningene inn på pærene og lodde på kabelsko. Tok meg 30 min å montere det på min S4 Det som tok lengst tid var å få hull i baklokket på lykta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2005 For din del Erik kan jeg tipse om Øyvind Thorsen her på forumet. Han driver http://www.xenonkit.no og holder til i Ottestad. Ikke så langt for å få tak i et sett. Slipper frakt osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2005 Kryr av slike kit på Ebay både i Usa og Tyskland. Kjøpte et sett med Hella ballaster og det fungerer enda,har hatt det på to biler. Kjøpte det for over 2 år siden å det funker som f*n med 8000K pærer. Enkel sak å montere på biler med linselys ala S2/S4/S6/RS2. Bare å klippe ledningene inn på pærene og lodde på kabelsko. Tok meg 30 min å montere det på min S4 Det som tok lengst tid var å få hull i baklokket på lykta. Så det eneste jeg trenger er slike xenon pærer og lodde på noen kabelsko? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...