Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Kjempe bra oppmøte! Må si meg godt fornøyd med underholdning *kremt*

Får håpe vi klarte å kapre Cato til å bli med i klubben!

Vi må ha oss ett møte ganske snart angående sommern og fremtia for lokallaget :)

Hyggelig at så mange kom!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg godt fornøyd med treffet jeg også. Bra oppmøte, bra vær, nyvaska biler... vel... : haha :

Bra folk satt pris på litt underholdning. :evil:: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du sove i natt Jan Henrik?

Vi så for oss at du kom til å dunke hodet i veggen å hyle "NEEI, hva har jeg gjort????": bh : : gråter :

Syk underholdningsfaktor den bilen din når den bikker seg 45 grader bakover og flytter no JÆVLIG på seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra oppmøte! Må si meg godt fornøyd med underholdning *kremt*

Får håpe vi klarte å kapre Cato til å bli med i klubben!

Vi må ha oss ett møte ganske snart angående sommern og fremtia for lokallaget :)

Hyggelig at så mange kom!

Skal snakke med Cato, trur han ble veldig interessert etter treffet i går:P

Ellers ble det et genialt treff, hvor Jan Henrik viste frem bilen på en respektabel måte:D Jeg setter penger på at han satt å banga hodet i kjøkkenbordet.

Men Jan Henrik, kan ikke annet en å bøye seg i støvet etter bilen din:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det kan man ikke.. Men så var det jo rimelig bra med støv som kom og da......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seff skjer all action rett etter jeg har dratt! : bråk :

Uansett så var det en meget strøken 200 du har Jan Henrik! : rock : Den likte jeg!

EDIT: Uansett så får jeg vel legge til at det var sjit triveli treff! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audun: Vi kan ta styre møte iløpet av neste uke.

Var en meget bra treff gutter!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audun: Vi kan ta styre møte iløpet av neste uke.

Var en meget bra treff gutter!!

Møte i neste uke høres bra ut, men mener vi tar med alle som vil da vi ikke akkurat er overflødig med medlemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde tenkt å ta turn fra målselv å tel tromsø en dagstur førr å få me meg treffe, men så fikk eg nåkka riper i biln sist helg fra et kvinnfolk me kjettinglenke...*se stygt på*...å på toppen av de heile røyk luftmengdemålarn, så de må bli neste gang, litt uhøveli i ukedagan pga jobb ol. Men forstår at de e vanskeli i helgen å

Keep up the good work

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Dere har¨vært kjempeflink med klubbjobbing. Har desverre ikke hatt noe særlig tid til overs det siste 1,5 året. Passerte møtet deres på tur til jobb igår kveld. Så bra ut med masse vag på rekke .....: rock : Er blitt pappa også nå , men skal få tid til et og annet møte..... Er foresten igang med å selge denne . Har kjøpt en 100 2,8 v6 92mod quattro avant.

ferdigstyla 020.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du sove i natt Jan Henrik?

Vi så for oss at du kom til å dunke hodet i veggen å hyle "NEEI, hva har jeg gjort????": bh : : gråter :

Syk underholdningsfaktor den bilen din når den bikker seg 45 grader bakover og flytter no JÆVLIG på seg.

Skal snakke med Cato, trur han ble veldig interessert etter treffet i går:P

Ellers ble det et genialt treff, hvor Jan Henrik viste frem bilen på en respektabel måte:D Jeg setter penger på at han satt å banga hodet i kjøkkenbordet.

Men Jan Henrik, kan ikke annet en å bøye seg i støvet etter bilen din:tilber:

Nei, det kan man ikke.. Men så var det jo rimelig bra med støv som kom og da......
Seff skjer all action rett etter jeg har dratt! : bråk :

Uansett så var det en meget strøken 200 du har Jan Henrik! : rock : Den likte jeg!

EDIT: Uansett så får jeg vel legge til at det var sjit triveli treff! ;)

Sov veldig bra i natt faktisk. Ikke noe sånt ---> : bh : på meg etterpå nei. :nana:

Takker for fine tilbakemeldinger om bilen. En takk må også gå til de tidligere eierne av bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med i Finnmark lokallag. Og jeg lurer på om det er mange utav dere som er med i klubben som kunne ha vært interesert i og komme til alta på treff til sommeren. Jeg har bodd og jobbet i trømsø i 3 år og jeg har jo sett en god del fine VW og AUDI biler der hvertfall når jeg bodde der. det er snakk om en dag en helg. Håper at vi på møtet vårt blir enig om og ha treff samme helg som det er bilens dag i Alta. " en dag i juni eller juli den er ikke fastsatt enda"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vi diskutert, og det virket som om folk var positive til forslaget. Det bunnet vel ned til at vi måtte se på det litt nærmere hvordan det passet for hver enkelt.

En roadtrip til alta er ikke å forakte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten lufting av interesse...

Er det intr for dere å kansje komme bort til Alta på Sommertreff i Juli? Dato kommer senere.

Er jo "bare" 43mil :)

Mvh

Ken A. Brox

Lokallagsleder

VACN-Finnmark

Her er en tidligere invitasjon fra Finnmark sin lokallags leder angående det samme treffet. Har gitt tilbake melding til han angående interresse og tidspunkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er glatt med på road trip til Alta...

Er bare en ting jeg lurer på, hvem trekker meg oppover?: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Henrik har vel både krok og gamp nok : rock :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal no bli bra slitsomt for den stakkars 1-litern å dræge dæ rundt i 90 km/t i flere tima på sånn 5000-rpm... Kan bli arti! :D

Eller kanskje han Stian bare laste dæ inn baki den nye Passaten hannes! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt treff.. Nytt treff!!!! ... må bare vaske å shaine litt først...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig etter at jeg dro? Hva gjorde jan henrik?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, jeg er også med på nytt treff, snarest:P denne gangen satser vi på fler folk, og fler biler:D

Hva Jan-Henrik gjore? han begynte å flate pedalen litt på parkeringsplassen rundt omkring. Var så tøft å se, en Audi 200 som setter seg på ræva og akser så du kan se hele understellet på bilen:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg klar for nytt treff.. Hørte jeg torsdag??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hørte rett :) Vi møtes på Maritime Skole kl 20:00 den 11 mai for både møte på tidligere møte rom og lite treff. Tenkte å diskutere hvordan vi skal drive det kommende lokallaget og planlegge sommern`s aktiviteter.

Vel møtt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg stiller iallefall, med ny bil.. Bare å håpe på oppholdsvær da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OI oi, det må bare bli bra. Ble det S6? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav skulle vel holde det som en overaskelse til oss?

men har han lekket ut at det ble en s6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.