Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Har ikke vært der før, men di som har vært der sier teltcmpen bruker å ta HEELT av dernede om kveldene :)

Det var mildt sagt... :) Særlig Juli-treffet tar nok av litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk kjøpt forsikring, 4051,- :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk kjøpt forsikring, 4051,- :D

 

 

Jøss, fra 12k til 4000? kanskje jeg må sjekke va det koster for min bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja helt vannvittig, fra 12k til 4k. Full kasko.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, kom meg ikke på møtet i dag.. Hadde store planer om å komme men jeg rulla akkurat inn døra hjemme nå! (22:10) Vært å jobba langt utover ringvassøya! : gråter :: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Tenkte jeg skulle gi meg til kjenne her inne....

Har nettopp kjøpt meg en 2001 A6 1,9Tdi å meldt meg inn i klubben :)

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen velkommen. Om du har lest tråden, vet du kanskje at vi hadde et lite møte/treff i dag. Ting begynner å komme i orden mtp. lokallag. Regner med å se deg på neste treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen velkommen. Om du har lest tråden, vet du kanskje at vi hadde et lite møte/treff i dag. Ting begynner å komme i orden mtp. lokallag. Regner med å se deg på neste treff?

 

Ja jeg har lest og syns det er kjempe bra at dere står på for og få igang et lokal lag!! :tilber:

 

Er nok å se på neste treff ja :) gleder meg alerede :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen hit Joar!

Er det du som hadde MR2 tidligere?

 

Jeg har skrevet et lite referat fra dagens møte, jeg skal sove på det og fullføre i løpet av morgendagen så legges det ut her til allmenn beskuelse.

 

Nå er det bare snakk om timer til bilen min blir hentet av ny eier. Hva gjør jeg da? :confused:

Det blir nok en slik på meg i løpet av sommeren (jeg beholdt kromfelgene fra A3en):

1034781-bilde1-3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da va æ nettopp kommet hjem etter mange timer med heftig Q7 kjøring! : smil : For en BIL!!!! :tilber: Trur æ skal selge bilen og leiligheten for så å stille på Normotor i mårra tidlig! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, deilig bil.

 

Det var altså dagens overraskelse, en Q7. Var så heldig og fikk låne den av Stein Hugo Førde (salgsleder for Audi på Normotor).

Og det ble en liten "lode"tur på møtedeltakerene. Og for noen blikk vi fikk etter oss ----> : eek :

 

Undertegnende ble utrolig glad i bilen. Audi Q7

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det e en kjempe fin bil:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roar, nei har ikke hat MR2 jeg... har kun eid gamle forder jeg: bh : (endelig har jeg fått meg BIL) hehe

 

Gleder meg til og lese referatet :)

 

Jan Henrik, sku hilse fra ho Elisabeth, å du må hilse tell ho Ellen når du snakke me ho :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men da e det kanskje kollegaen din?

Har ikke du vært vekter på pyramiden? Er jeg helt på jordet nå? : klø :

 

Bra du har kjøpt deg skikkelig (pappa)bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...nei det er naboen....han Glenn i securitas som har den mr2a....Joar i securitas har en svart a6 1,8T og over gårsplassen så sitter denne joaren som er vekter i vaktservice men min a6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...nei det er naboen....han Glenn i securitas som har den mr2a....Joar i securitas har en svart a6 1,8T og over gårsplassen så sitter denne joaren som er vekter i vaktservice men min a6

 

jævla vaktservice som skulle ha 200kr for å slippe meg ut fra garasjen på nerstranda her om dagen. GRR! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jævla vaktservice som skulle ha 200kr for å slippe meg ut fra garasjen på nerstranda her om dagen. GRR! : bh :

 

 

hehe...ja sånn går det når du ikke får med deg at det stenger der klokken 2100 :fy: men du kan trøste deg med at det kostet over 500 før....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...ja sånn går det når du ikke får med deg at det stenger der klokken 2100 :fy: men du kan trøste deg med at det kostet over 500 før....

Lot den stå til neste morgen. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Henrik, sku hilse fra ho Elisabeth, å du må hilse tell ho Ellen når du snakke me ho :)

Næh, sjå!! E d den karn. : vinke : Velkommen til klubben og gratulerer med en Audi! :klapp:

 

Hilser tilbake til Elisabeth : vinke :

 

Treffer ikke søstra mi så ofte... du treffer vel ho hver dag..?? Hils ho : vinke ::P

 

Ja det e en kjempe fin bil:rolleye:

Ja, å dæ snakke vi ikkje mer med... syns Q7 er en Huy..hiu..hyu... JA! : slå :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake til topic kanskje? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lokallaget nå offisielt stiftet? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at lokallaget for Troms er stiftet. Nå gjenstår det bare å bli godkjent av styret sentralt i VACN.

 

Referat fra møtet er vedlagt her:

Stiftelsesmøte.doc

 

Les det og kom med innspill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vi gjøre noe aktivt sjøl for å bli medlem i lokallaget?

 

Og er det noe ekstra kontigent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen ekstra kontigent. Jeg er ikke sikker på hvordan du i praksis blir medlem av lokallaget, kanskje noen andre kan forklare oss dette?

Ingen ting skjer før styret sentralt har godkjent oss som lokallag. Vi har lister over medlemmer i Troms og alle disse vil få beskjed om at nå skjer det ting!

Fint at du henger deg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann folkens!

 

Godt jobbet, dere har jo allerede kommet et stykke på vei! Tenke jeg kunne svare på et par spørsmål her, kanskje dette klarer litt opp.

 

Når det gjelder godkjenning av "Tromsø lokallag" så har jeg dialog med Audun om dette, og han vet hva som kreves (og hvorfor). Kort forklart blir dette tatt opp til vurdering når dere kan dokumentere jevnlig aktivitet over tid.

 

Når det gjelder medlemskap i et (kommende) lokallag så er det slik at hvert lokallag definerer sitt dekningsområde ved hjelp av postnr. Altså blir dere enige om hvilke postnr f.eks "Tromsø lokallag" skal dekke, og så sender dere dette til meg. Alle som er/blir medlemmer og har postadresse innenfor disse postnummerene blir automatisk medlem av lokallaget deres. Dere vil derfor også alltid ha komplett og fullstendig medlemsoversikt over lokallaget.

 

Stå på videre!

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.