#276 Skrevet Mai 9, 2006 Olav skulle vel holde det som en overaskelse til oss?men har han lekket ut at det ble en s6? Ja han sa på forje treff at d blei nåkk en s6. Så da får vi bare vente å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Mai 11, 2006 Kan ikke komme på møtet i dag. Er på jobb nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Mai 11, 2006 skulle ha kommet på treff idag, æ.. Men har "litt" frieksos, så æ tørr ikkje å vis mæ nån plass omtrent.. så litt OT, men.. korr i byen kan man få kjøpt elektroda tell sveiseapparat? Vanlig pinnesveis da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Mai 11, 2006 Prøv på Gasteck eller Tromsø Maskinforretning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Mai 11, 2006 Hørte jeg bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Mai 11, 2006 Og resten av bildene. Skal skrive referat fra møtet nå. Bra møte, gleder meg til neste treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Mai 11, 2006 Håper det ikke ble for mye for enkelte. Si i så fall i fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Mai 11, 2006 Faen. Faen. Faen. !!! Glemte hele møtet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Mai 11, 2006 Jeg har skrevet et referat fra nå gårdagens møte. Håper jeg har fått med meg alt på en forståelig måte. Last ned: 11 mai.doc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Mai 11, 2006 Bra referat. Skal prøve å få laga en prosjekttråd på biln i morra eller i helga... Venta med den så eg kunne lage litt spenning til dokker. I kveld derimot blei det bare leking med ny mobil.. Ser og at eg må skaffe med nytt emblem.. Va jo "shabby".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Mai 12, 2006 Bra oppmøte og bra referat! Nå er det bare å stå på å jobbe med det vi har snakket om så blir nok dette ganske bra Gleder meg som en unge til 17 Juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Mai 12, 2006 Da er neste treff bekreftet! Torsdag 1.juni kl 20:00 i uke 22 møteplass Elkjøp/Bilxtra. Øystein fra BB-Racing kommer også! Så her blir det muligheten for både å chipe og evt se på litt produkter visst han har med. (Øystein jobber litt ut på kveldene mens han er her, så han kommer fra kl 20 å utover) Jobber om å få lokalavisene til å komme, dette blir bekreftet onsdag i neste uke. Driver også å sjekker muligheten for treff på Naf-senteret ved flyplassen, dette blir også bekreftet i neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Mai 13, 2006 Da er neste treff bekreftet! Torsdag 1.juni kl 20:00 i uke 22 møteplass Elkjøp/Bilxtra. Øystein fra BB-Racing kommer også! Så her blir det muligheten for både å chipe og evt se på litt produkter visst han har med. (Øystein jobber litt ut på kveldene mens han er her, så han kommer fra kl 20 å utover) Jobber om å få lokalavisene til å komme, dette blir bekreftet onsdag i neste uke. Driver også å sjekker muligheten for treff på Naf-senteret ved flyplassen, dette blir også bekreftet i neste uke. Flotters! Hvilken avis har du snakket med? Ser ut til at jeg er på jobb den 1.Juni, men skal se om jeg klarer å få meg fri, evt bytte vakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Mai 14, 2006 Ikke tilfeldigvis noen som har noe kabel liggende? Skulle hatt meg et par meter med ca 25mm2 til anlegget mitt, er alt jeg mangler nå.. Hva skal man ellers gjøre i snøværet? Trenger både pluss og jord.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Mai 14, 2006 Da har eg slengt inn en "prosjekt"-tråd under Audi delen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Mai 14, 2006 Åsså slengte eg inn litt bilda av Rallyen her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Mai 15, 2006 Øøh, nån som har vært ute å kjørt i dag?? Glatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Mai 15, 2006 Quattroføre i dag vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Mai 15, 2006 Helt fint føre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Mai 15, 2006 Får lure meg bortover å se om eg får lov å registrere biln i dag då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Mai 15, 2006 Skulle kanskje gjort det samme?! heheh. fan, må ringe dem. På den eierskiftelappen sto det at etter denne var signert og sendt inn ville de sende ut faktura på omregistreringsavgift etter få dager etc. Ikke hørt nokka enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Mai 15, 2006 Va innom på torsdag.. Han eg kjøpte biln av hadde ikkje levert papiran, og ellers måtte vi ha papira fra tolln pga. feil i vognkorte.. Håpe dem har fådd det no.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Mai 15, 2006 Da har jeg fått avklart litt vedrørende samarbeid med Club Honda og ASM. De har dårlig erfaring med samarbeid, så de ønsker å ta dette alene i år Honda skal stå på et eget område og det har vi også muligheten til. Vi kan ha kåring av fineste VAG, og på denne måten bli profilert i programmet. De liker ting som skaper aktivitet. Partytelt og banner var null problem. De tar 50kr pr bil i inngang for å dekke utgiftene sine. Det betyr at vi i realiteten kan gjøre alt som planlagt og slipper ryddejobb når alle andre kjører om kapp hjem Da må styret i lokallaget iverksette alt som vi snakket om på sist møte, det er KORT tid igjen!! Dette er årets største mulighet til profilering og samling av medlemmer i konsesjonsområdet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Mai 15, 2006 Dæven meg full vinter ute nå ja... Makan! Hvem hadde trodd dette for ei drøy uke siden, da vi hadde 22+ grader. Snakk om å få i retur!! Da har jeg fått avklart litt vedrørende samarbeid med Club Honda og ASM. De har dårlig erfaring med samarbeid, så de ønsker å ta dette alene i år Honda skal stå på et eget område og det har vi også muligheten til. Vi kan ha kåring av fineste VAG, og på denne måten bli profilert i programmet. De liker ting som skaper aktivitet. Partytelt og banner var null problem. De tar 50kr pr bil i inngang for å dekke utgiftene sine. Det betyr at vi i realiteten kan gjøre alt som planlagt og slipper ryddejobb når alle andre kjører om kapp hjem Da må styret i lokallaget iverksette alt som vi snakket om på sist møte, det er KORT tid igjen!! Dette er årets største mulighet til profilering og samling av medlemmer i konsesjonsområdet Litt synd, men ok. Vi får rulle bortover og lage litt stemning. Jeg må bytte vakter for å være med. Håper og få det til, OG at jeg har fått fikset lugg-problemet på 200'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Mai 15, 2006 Yeah, gleder meg nå Men, dere må ikke kjøre så fort oppover eller nedover,må holde kolonnen samlet, HELE kolonnen:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...