Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Olav skulle vel holde det som en overaskelse til oss?

men har han lekket ut at det ble en s6?

 

Ja han sa på forje treff at d blei nåkk en s6. Så da får vi bare vente å se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke komme på møtet i dag. Er på jobb nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle ha kommet på treff idag, æ.. Men har "litt" frieksos, så æ tørr ikkje å vis mæ nån plass omtrent.. : gråter : så litt OT, men.. korr i byen kan man få kjøpt elektroda tell sveiseapparat? Vanlig pinnesveis da.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv på Gasteck eller Tromsø Maskinforretning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte jeg bilder?

IMG_1642.jpg

IMG_1643.jpg

IMG_1644.jpg

IMG_1645.jpg

IMG_1646.jpg

IMG_1647.jpg

IMG_1648.jpg

IMG_1649.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og resten av bildene.

Skal skrive referat fra møtet nå. Bra møte, gleder meg til neste treff!

 

IMG_1650.jpg

IMG_1651.jpg

IMG_1652.jpg

IMG_1653.jpg

IMG_1654.jpg

IMG_1655.jpg

IMG_1656.jpg

IMG_1657.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_1658.jpg

IMG_1659.jpg

IMG_1660.jpg

 

Håper det ikke ble for mye for enkelte. Si i så fall i fra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen. Faen. Faen. !!!

 

Glemte hele møtet jeg :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skrevet et referat fra nå gårdagens møte. Håper jeg har fått med meg alt på en forståelig måte.

Last ned:

11 mai.doc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra referat. Skal prøve å få laga en prosjekttråd på biln i morra eller i helga... Venta med den så eg kunne lage litt spenning til dokker. I kveld derimot blei det bare leking med ny mobil.. Ser og at eg må skaffe med nytt emblem.. Va jo "shabby"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte og bra referat! Nå er det bare å stå på å jobbe med det vi har snakket om så blir nok dette ganske bra :) Gleder meg som en unge til 17 Juni :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er neste treff bekreftet!

 

Torsdag 1.juni kl 20:00 i uke 22 møteplass Elkjøp/Bilxtra.

 

Øystein fra BB-Racing kommer også! Så her blir det muligheten for både å chipe og evt se på litt produkter visst han har med.

(Øystein jobber litt ut på kveldene mens han er her, så han kommer fra kl 20 å utover)

 

Jobber om å få lokalavisene til å komme, dette blir bekreftet onsdag i neste uke.

 

Driver også å sjekker muligheten for treff på Naf-senteret ved flyplassen, dette blir også bekreftet i neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er neste treff bekreftet!

 

Torsdag 1.juni kl 20:00 i uke 22 møteplass Elkjøp/Bilxtra.

 

Øystein fra BB-Racing kommer også! Så her blir det muligheten for både å chipe og evt se på litt produkter visst han har med.

(Øystein jobber litt ut på kveldene mens han er her, så han kommer fra kl 20 å utover)

 

Jobber om å få lokalavisene til å komme, dette blir bekreftet onsdag i neste uke.

 

Driver også å sjekker muligheten for treff på Naf-senteret ved flyplassen, dette blir også bekreftet i neste uke.

 

Flotters! :) Hvilken avis har du snakket med? Ser ut til at jeg er på jobb den 1.Juni, men skal se om jeg klarer å få meg fri, evt bytte vakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke tilfeldigvis noen som har noe kabel liggende? Skulle hatt meg et par meter med ca 25mm2 til anlegget mitt, er alt jeg mangler nå.. Hva skal man ellers gjøre i snøværet? :rolleye: Trenger både pluss og jord..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg slengt inn en "prosjekt"-tråd under Audi delen... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åsså slengte eg inn litt bilda av Rallyen her... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øøh, nån som har vært ute å kjørt i dag?? : bråk :: klø : Glatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quattroføre i dag vel? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt fint føre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får lure meg bortover å se om eg får lov å registrere biln i dag då... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle kanskje gjort det samme?! heheh. fan, må ringe dem. På den eierskiftelappen sto det at etter denne var signert og sendt inn ville de sende ut faktura på omregistreringsavgift etter få dager etc. Ikke hørt nokka enda : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va innom på torsdag.. Han eg kjøpte biln av hadde ikkje levert papiran, og ellers måtte vi ha papira fra tolln pga. feil i vognkorte.. Håpe dem har fådd det no..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått avklart litt vedrørende samarbeid med Club Honda og ASM. De har dårlig erfaring med samarbeid, så de ønsker å ta dette alene i år : rolleyes

 

Honda skal stå på et eget område og det har vi også muligheten til.

Vi kan ha kåring av fineste VAG, og på denne måten bli profilert i programmet. De liker ting som skaper aktivitet. Partytelt og banner var null problem.

De tar 50kr pr bil i inngang for å dekke utgiftene sine.

Det betyr at vi i realiteten kan gjøre alt som planlagt og slipper ryddejobb når alle andre kjører om kapp hjem : rock :

 

Da må styret i lokallaget iverksette alt som vi snakket om på sist møte, det er KORT tid igjen!!

Dette er årets største mulighet til profilering og samling av medlemmer i konsesjonsområdet : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven meg full vinter ute nå ja... : eek : Makan! Hvem hadde trodd dette for ei drøy uke siden, da vi hadde 22+ grader. Snakk om å få i retur!!

Da har jeg fått avklart litt vedrørende samarbeid med Club Honda og ASM. De har dårlig erfaring med samarbeid, så de ønsker å ta dette alene i år : rolleyes

 

Honda skal stå på et eget område og det har vi også muligheten til.

Vi kan ha kåring av fineste VAG, og på denne måten bli profilert i programmet. De liker ting som skaper aktivitet. Partytelt og banner var null problem.

De tar 50kr pr bil i inngang for å dekke utgiftene sine.

Det betyr at vi i realiteten kan gjøre alt som planlagt og slipper ryddejobb når alle andre kjører om kapp hjem : rock :

 

Da må styret i lokallaget iverksette alt som vi snakket om på sist møte, det er KORT tid igjen!!

Dette er årets største mulighet til profilering og samling av medlemmer i konsesjonsområdet : vinke :

Litt synd, men ok. Vi får rulle bortover og lage litt stemning. ;)

Jeg må bytte vakter for å være med. Håper og få det til, OG at jeg har fått fikset lugg-problemet på 200'en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeah, gleder meg nå:D

Men, dere må ikke kjøre så fort oppover eller nedover,må holde kolonnen samlet, HELE kolonnen:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.