Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Joda, Piteå er neste stopp for min del.. har ikke helt bestemt oss for akkurat når vi kjører da! Skal være der nede i ca. 1 uke eller til vi blir drittlei : smil :

Skal bli sinnsykt godt med ferie..

 

 

Okey! Vi e 4 som drar om et par tima...ska bare være tel søndag. Ska jo være Beach party på havsbade heile helga, me john fogerty konsert på lørdag...: rock : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil skrive aassen det gikk paa draget?

Er i Kroatia for oyeblikket, og dermed litt lite oppdatert.

Neste lokallagsmote er naar?

Grattis Jorgen med ny kosebil:D

Olav kjørte en tid på 9,11 sec som beste tid på 201m.

Æ kjørte en beste tid på 9,30 sec. å en sluttfart på ca 127km/t.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav kjørte en tid på 9,11 sec som beste tid på 201m.

Æ kjørte en beste tid på 9,30 sec. å en sluttfart på ca 127km/t.

 

Damn, ikke dårlig:P hørte rykter fra Cato om at enkelte svinkjørte litt på offentlig vei også:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værmelding for Troms til og med September har akkurat lekket ut fra NASA:

 

cloud.gif

 

: bh : : bh : : bh : : bh : : bh :

 

Kokes ihjel av det været her.

Enten sol og pils eller lyn og torden. Ingen forbanna mellomting!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla

Da har jeg også fått skiltplater: smil : Takker Olav Nordgård for leveranse til meg på jobben:p

 

Så nå skal jeg ut å montere med nye skilt også: rock :

 

Jeg har også fått trimchipa dieseldyret så bare pass dere :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan

Tenkte jeg skulle dele med dere litt om demobilen!;)

Hva syns dere?

Trur dere dette kommer til å spille hehe: : rock :

 

Sjekk HER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett i Trondheim nu, har på tre daga stortsett hadd mellom 22 og 28 grader, og for det meste sol... :P :p :P :p :P :p : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan

Tenkte jeg skulle dele med dere litt om demobilen!;)

Hva syns dere?

Trur dere dette kommer til å spille hehe: : rock :

 

Sjekk HER

 

Blir bra det der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett i Trondheim nu, har på tre daga stortsett hadd mellom 22 og 28 grader, og for det meste sol... :P :p :P :p :P :p : rock :

 

: brick :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må kjøre et nytt treff! Vi kaller det sommertreff:p

 

Denne gangen blir møtet SØNDAG 16.07 kl 1900

Dette på grunn av de som bor litt utfor Tromsø også har muligheten til å komme!

 

Her skal vi gjøre noe kule ting oxo!

 

-Grilling (visst været er ok) (Ta med egen mat/drikke så blir det spleising på noen engangsgriller!

-Premie til den fineste Audi og Vw og beste lydanlegg!

-Etter vi er ferdige kjører alle en tur igjennom byen og så til Statoil i breivika før treffet er over! Vi kjører på lang lang rekke: smil :

 

 

Plassen vi skal møtes er som følger: Nedfor brua i Tromsdalen bak narvesen butikken/Ølutsalget på kaia der! Der har vi bra plass og utsikt!

(Visst noe skulle endres kommer det opp, visst noen har noe dem har lyst å ta med/forslag på ting vi skal gjøre skriv inn! Husk å vær seriøs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : : bh : : bh :

Kan ikke komme!: dum : jeg pakker bilen for ferige da.. skal kjøre søndagskvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nesten ferdig pakka bil jeg og! Tipper jeg er 90 mil unna på søndag når treffet er : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må kjøre et nytt treff! Vi kaller det sommertreff:p

 

Denne gangen blir møtet SØNDAG 16.07 kl 1900

Dette på grunn av de som bor litt utfor Tromsø også har muligheten til å komme!

 

Her skal vi gjøre noe kule ting oxo!

 

-Grilling (visst været er ok) (Ta med egen mat/drikke så blir det spleising på noen engangsgriller!

-Premie til den fineste Audi og Vw og beste lydanlegg!

-Etter vi er ferdige kjører alle en tur igjennom byen og så til Statoil i breivika før treffet er over! Vi kjører på lang lang rekke: smil :

 

 

Plassen vi skal møtes er som følger: Nedfor brua i Tromsdalen bak narvesen butikken/Ølutsalget på kaia der! Der har vi bra plass og utsikt!

(Visst noe skulle endres kommer det opp, visst noen har noe dem har lyst å ta med/forslag på ting vi skal gjøre skriv inn! Husk å vær seriøs!

 

Høres fett ut:D Satser på at jeg kommer med mindre jeg har jobb da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei ikke vi enig om å IKKE ha treff i helgen? :rolleye: Tvile på at eg e tilbake til då.. Kjøre til Finnsnes no straks..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her om katti vi kan å ikke kan ha treff e no et kapittel for sæ sjøl. Æ synes treffet på søndag e helt greit, selv om en del ikke kan komme. Umulig å legge det opp sonn at det passe for alle.

Eneste æ frykte litt e at plassen/kaia e opptatt, har stått 5-6 bobila der i noen daga no.

Æ blir no å stille med to bila i alle fall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va jo ikkje så alt for mange av oss som dro nedover, meg, Kim og Audun, så regne me dokker vil ha litt bilda.. Kan ikke skryte av kvaliteten, da søskenbarne mitt på 14 tok dem med mobil..

 

Som Kim nevnte, kjørte eg bestetid på 9.11, men slutthastighet 139.

 

Fra kolonne rundt ban

01072006241.jpg

 

De to første rundan kjørte eg og Kim mot kverandre, som alle andre der...

01072006251.jpg

01072006252.jpg

 

Ingen likte det, så vi fikk bytta litt

01072006253.jpg

01072006270.jpg

En Dodge RAM Srt-10 såvidt eg forsto, og slo han til tross for ei lita bomgiring..

 

Kim møtte det monste her, som både bråka og rista

01072006269.jpg

 

Eg som kommer inn etter en runde

01072006262.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaterte ASM tråden litt også..

 

Ellers nån som har kjennskap til den her? Sto uttafor Teknisk Bureau, og fikk intrykk av inntrykk av at den va dusja i olje?? Iallefall en bulk i begge hjulbuan på eine sia, ellers såg den strøken ut...... Plast på førersete m.m.... Skiltplate fra Dreamcars :)

 

29062006167.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei ikke vi enig om å IKKE ha treff i helgen? :rolleye: Tvile på at eg e tilbake til då.. Kjøre til Finnsnes no straks..

 

Det e neste helg! Blir du på finnsnes i ei uka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sedd på fan... Men skal visst heime neste helg og.. :o Jaja, kanskje eg klare å lure meg unna..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må kjøre et nytt treff! Vi kaller det sommertreff:p

 

Denne gangen blir møtet SØNDAG 16.07 kl 1900

Dette på grunn av de som bor litt utfor Tromsø også har muligheten til å komme!

 

Her skal vi gjøre noe kule ting oxo!

 

-Grilling (visst været er ok) (Ta med egen mat/drikke så blir det spleising på noen engangsgriller!

-Premie til den fineste Audi og Vw og beste lydanlegg!

-Etter vi er ferdige kjører alle en tur igjennom byen og så til Statoil i breivika før treffet er over! Vi kjører på lang lang rekke: smil :

 

 

Plassen vi skal møtes er som følger: Nedfor brua i Tromsdalen bak narvesen butikken/Ølutsalget på kaia der! Der har vi bra plass og utsikt!

(Visst noe skulle endres kommer det opp, visst noen har noe dem har lyst å ta med/forslag på ting vi skal gjøre skriv inn! Husk å vær seriøs!

 

Jeg kommer!

Men kan ikke bli så veldig lenge. Skal på jobb kl. 23.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle klubbmedlemmer i Tromsø.

 

Er helt fersk audi-eier og nyervervet medlem i VACN. Lurte bare på hvordan det er rundt lokallagstreff o.l, om det bare er å møte opp eller om jeg skal melde meg inn lokalt i tillegg?

 

Nybilen:

hfrontsmall8vo.jpg

Er en helt original Audi 100 fra 1992, 2.3E. Skinn og automatgir. Skal noen få gjennom noen små endringer med tiden; vurderer å lakkere listene helt ned, nye felger og få inn en forsterker og en sub. Har montert DVD/MP3 enhet i front. Har hatt bilen i ei uke og er kjempefornøyd, eneste jeg har å si er at den er glad i bensin, men det visste jeg jo når jeg kjøpte den:o

 

Ville bare si at vacn har fått et nytt medlem i Tromsø. Hørte jeg noen si skiltplater til salgs?

 

: eek : 1.st post

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være! Fin bil!

 

 

På treffene er det bare å møte opp!! Og da kan du også få kjøpe skiltplater hos olav:)

 

Klubben blir bare større å større her oppe i nord: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste æ frykte litt e at plassen/kaia e opptatt, har stått 5-6 bobila der i noen daga no.

Æ blir no å stille med to bila i alle fall :D

 

 

Vi kan ta utgangspunkt at vi er der. Visst det er umulig for oss å være der kan vi bare kjøre samla til en annen plass! (elkjøp/bukta)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben og lokallaget! Jeg smiler bredt hver gang jeg ser nye medlemmer her i Troms! Er bare å møte opp på treff :)

 

Fin bil btw :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle klubbmedlemmer i Tromsø.

 

Er helt fersk audi-eier og nyervervet medlem i VACN. Lurte bare på hvordan det er rundt lokallagstreff o.l, om det bare er å møte opp eller om jeg skal melde meg inn lokalt i tillegg?

 

Du blir automatisk lagt til under Troms Lokallag, når vi nå blir offisielt godkjent som lokallag i VACN. Vi jobber med saken. Imens, følg med i denne tråden hvor treffene blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.