Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

ja du finn vel ei løsning...e de treff i kveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag 27. juli

 

Torsdag 3. aug

Tirsdag 8. august

Torsdag 17. august

Alta-treffet 19-20. august (Her bør vi klare å stille en fin kolonne)

Tirsdag 22. august

Torsdag 31. august

 

Tirsdag 5. september

Torsdag 14. september

Tirsdag 19. september

Torsdag 28. september

 

Tirsdag 3. oktober

Torsdag 12. oktober

Tirsdag 17. oktober

Torsdag 26. oktober

Tirsdag 31. oktober

 

Torsdag 9. november

Tirsdag 14. november

Torsdag 23. november

Tirsdag 28. november

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye felger Jørgen? Så du ga på litt gjennom storgata i går ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye felger Jørgen? Så du ga på litt gjennom storgata i går ;)

 

Jag luktar kråmm? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se kråom på plussen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja imorgen er det nytt treff!

 

Vi møter opp kl 19:00 samme sted som sist! (ved siden av brua)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utilgivelig off-topic: Noen med lastebil-lappen som kunne tenke seg å kjøre til sortland i dag? Levering må skje før 0700.

 

Da va sjåfør i boks..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser d e mye aktivitet i byen førr tia.. Eg e da på innlandet i ferien så kjem ikkje tell bake før etter fellesferien.. Men kjem sterkt tellbake da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom ikke igår pga at jeg hadde bobla full av glassfiber :o . Lillebror sa han skulle hente meg, men hørte aldri noe fra han : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da for dere kose dere i det nydelige været som er i Tromsø for øyeblikket:)

 

Da drar jeg til Mallorca om ca 3 timer: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da for dere kose dere i det nydelige været som er i Tromsø for øyeblikket:)

 

Da drar jeg til Mallorca om ca 3 timer: smil :

 

God tur! Ikkje drikk dæ ihjel da! ;) Høre rykter om at det blir full regnstorm de neste 2 uken der nede! :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Audun og compani!: cool :

 

Poster denne her også:

 

Har fått priser hos Kronstad Camping.

 

Hytte med plass til 5-6 stk, 650,- pr døgn. Dette er hytter med alt inkl. Dusj/toalett, dyner og tv. Kokemuligheter (men regner med at det blir lite aktuellt): rolleyes

 

Hytte med plass til 4-5 stk. fra 200-300,- pr døgn, da er det ingenting inkl.

 

Ring for booking på 78 43 03 60.

 

Kansje greit å gjøre det snart, siden disse hyttene kan gå fort...

 

Velkommen skal dere være!!:venner:: gb ::glad::full:: ja :: gb :: sikle :: sove :

 

Mvh

 

Ken Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike.. va billige hytte det der, når man dele på antall sengeplassa...

 

Kem som har ansvar for bestilling og påmelding?

 

Og skal vi kjøre opp fredag eller lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Audun og compani!: cool :

 

Poster denne her også:

 

Har fått priser hos Kronstad Camping.

 

Ken Arne

Hæ, trudde det blei bukt som asylmotak.

Også er det jo på feil sia brua. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ, trudde det blei bukt som asylmotak.

Også er det jo på feil sia brua. : haha :

 

Blei er rette ordet ja...

 

Feil sia av brua er også rett :)

 

Men det er jo bare snakk om å ha en base.

 

Hyttene er ok også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God kveld i stugo!

 

Når det gjelder hvem som drar til Alta 19 August så ønsker jeg at vi lager en påmeldings liste. Delvis binnende med tanke på hytter og sove plass, bare egen døds atest er god nok unnskyldning for ikke å være med..og den må levers personlig :nana:

 

Håper så mange som mulig kan bli med oppover. Utelukker ikke muligheten for å dra opp 18 August også for å få en liten helg i Alta vist det sku være ønskelig for noen.

 

Har pr dags dato ingen info angående hvilken "happenings" som skal være i Alta, men det kommer vel fra Ken Arne Brox om ikke så lenge ?

 

ps. Har man ikke fri fra jobb den helga, så kan det være lurt å begynne alllerede nå å søke seg fri/bytte vakter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste treff etter lista er nå på torsdag, og vi tar det på kaia om været holder.

 

Når det gjelder Alta-treffet, må vi ta en vurdering på når vi vil kjøre opp. Jeg og Audun har snakket litt, og kommet frem til at vi prøver å reservere to hytter nå. Påmelding, til dels bindende, lar vi gå frem til rundt 12. august (lørdag før treffet), slik at vi evt. kan avbestille en hytte om få skulle bli med, men DET blir det vel ikke??

 

Med tanke på pris, og at gutter er gutter, tar vi den varianten med sengetøy osv.

 

Planlegging og innsamling av penger til leie tar vi på treffet torsdag 17. august.

 

Med tanke på at det tar 5-6 timer å kjøre, og pris på hytte, vurderte vi om vi ikke bare skulle kjøre opp fredag, og ned søndag. Da får vi tullet litt rundt i alta, samtidig som vi ikke er trøtte og sure under treffet. De dette ikke måtte passe for kan selvsagt komme sigende etter på lørdag. Felles kolonne begge veier er en selvfølge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planlegging og innsamling av penger til leie tar vi på treffet torsdag 17. august.

 

Drar til Praha inatt så de pengene får dere bare når jeg kommer hjem 9.aug hvis det går greit? Jeg skal være med fra Fredag til Søndag, og dette er helt sikkert! Ordna fri hos fruen for 2uke sia :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 timer.

Ska dåkker på saitsing eller.?.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nææ, men no trur eg vi skal ta det litt roligare enn turen til Evenes. :rolleye: Om vi kjøre mange ilag, blir det garantert ett eller anna slags knot, åsså stresse vi jo ikkje.. Regne me vi må ha en spisepause bla.a. Alltid bedre å beregne lang tid, så kommer vi ikkje forseint. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nææ, men no trur eg vi skal ta det litt roligare enn turen til Evenes. :rolleye: Om vi kjøre mange ilag, blir det garantert ett eller anna slags knot, åsså stresse vi jo ikkje.. Regne me vi må ha en spisepause bla.a. Alltid bedre å beregne lang tid, så kommer vi ikkje forseint. :nana:

Nånå. Nordreisa vil da bli mitt imellom tromsø å alta. så d e vel det beste plassen å ståppe å spise.

Hvis ikje dåkker da har fint vær, for da vil gjildetun oppå kvænangsfjelle være en fin plass for ståpp. å fin utsikt e det oxo dær ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, trur vi håpe på godt vær.. Hørte dem skulle ha ganske så go mat på gildetun og.. Ellers e d jo bare pilt-plassa utenom Nordreisa ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, trur vi håpe på godt vær.. Hørte dem skulle ha ganske så go mat på gildetun og.. Ellers e d jo bare pilt-plassa utenom Nordreisa ja.

Ja maten e slettes ikje værst.

De siste gangan æ har hvore dær har æ nu hvore full da.:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.