Ålesund: Pizzamøta våres i fremtia....

Anbefalte innlegg

I og med at vi har en del nye medlemma så bør vi prøve å få litt struktur med for eks. tema-kveld osv osv. Mange ting vi kan gjøre og finne på istedet for å bare prate tull og vås. Men klart det e viktig med litt sosialt prat også. Kom gjerne med idea og forslag til ting vi kan gjør. For eks. kan vi prøve å få tema-kvelda med lokale leverandøra ??? Kom med synspunkt og ideer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg kjempefor og det var en av grunnene til at jeg startet denne tråden, for å få litt innput og tips til hva andre gjør som vi også kan gjøre.

 

Det er sikkert flere medlemmer som har noe de kunne tenke seg å gjøre annet enn å spise pizza:)

 

Fra toppen av hodet mitt nevner jeg i fleng:

 

Spillkveld, garage/verkstedbesøk ( det er jo klart det skjer mye ute i lokalaget hvis ikke hadde det ikke vært så mye fine biler og lure løsninger å se;)for vi er jo liksom ikke samlet hele lokallaget i en stor hall for å skru bil, lang eller kortcruising ( f. eks. vi møtes utenfor peppes som vanlig men reiser et annet sted å har møtet/spiser, temakveld som nevnt, men vi trenger jo ikke en leverandør for å ta opp et spesielt tema en kveld, mange kan litt, noen kan mye om mangt innenfor lokallaget og jeg har mange blanke felt jeg kunne tenkt meg å fått innput på og hvem vet, kanskje jeg kan fylle opp noen blanke felt hos andre med ting jeg kan og vet?

 

Kommer sikkert på mer etterhvert som andre kommer med innspill.

 

Jeg er uansett veldig for et aktivt lokallag, med mer aktivitet enn i dag.

Nå som det er kommet en del nye medlemmer er det nok lettere å komme ut av det litt bedagelige sporet jeg tror vi har kommet inn i av naturlige grunner ( mange har siden de ble medlem stiftet familie og med det følger det naturlig nok ansvar og man bruker mer tid hjemme noe som gjør at å komme seg ut å spise pizza en kveld i måneden egentlig er akkurat passe) men jeg tror det er flere nå som ønsker seg mer mens andre synes det er akkurat passe som det er:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid klar for noe annet en peppes:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nåkken som blir me på skryte tur t Ørsta?? va nåkken audi gutta som gjor d ifjord veffal;) *ler*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre turer er alltid fint :) men synes den delen ska bli gjort på sommeren når sola dukker opp å bilen er ute av garasja ;)

 

Men vi har vel prøvd oss på go-kart?? det ble jo aldri noe av om jeg ikke husker feil : klø : Men er jo andre ting vi kunne funne på.. Men synes no pizza er bra jeg selv om dem har utrolig me tvilsome ting på dinna pizzaen : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go-kart sesongen er vel over for dette året, men neste år hadde noe sånt vært morro. Å bytte ut Peppes med Dolly er jeg helt enig i, mye bedre pizza der. :)

 

Vi kan ha konkuranse på føret som er nå, Lokallags-mester i understyring. Jeg tror jeg stiller sterkt med mine slitte piggfrie dekk på syncroen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare kom med flere tips og forslag gutta og jente. Gokart hadde vært artig å tatt opp igjen,va jo en gjeng som va der nede på søndaga men det blei ofte litt på impuls.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.