Nordmøre: Verkstedplass...

Anbefalte innlegg

Trenger sårt verkstedplass fra nyttår av grunnet nye eier der vi leier no...så hvis noen kanskje vet om noe ledig lokale elns, så skrik ut...

 

Bør være plass til minst 3-4 biler pluss litt space rundt bilene til å mekke seff....har vært på utkikk en liten stund no, men ser itj ut som det er så veldig masse ledig som egner seg....Vi er 2 (3?) som er på leting etter lokale, så leien kan vel itj stige så veldig over 1800-2000kr maks tesammen... Gi en liten lyd te enten meg eller Helge hvis dere kommer over noe dah...

 

PS! Hørte fra Helge at du også Ronny muligens var interessert i å hive deg på å finne en skikkelig plass å mekke...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det stemmer det.Er med jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar oss opp lån med sikkerhet i Ronnys arbeidsgiver. Å kjøper feks en av hallene på Sterkoder Dale eller Melkvikan.....

 

Ikke sant "Pepsi" ? =) hihi

 

Skal ringe litt i morgen jeg, bruker å være litt rolige dager da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pepsi svarer, vi kan da lei steroder på averøya der står det tomt haahhaha der er det ledig: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pepsi svarer, vi kan da lei steroder på averøya der står det tomt haahhaha der er det ledig: bh :

 

Hva skal du leie der da? Storhallen?

De mindre hallene er ikke fullt så tomme... Kristiansund Taubåtservice leier en hall, noen "pellets"-karer har en hall eller to, samt en (fra Averøya tror jeg?) som leier en hall for å ha nettopp til verksted... masse utstyr har'n også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er en kamerat av meg. Han heter Bjørn Arne Gården han har peiling på det meste, en grei kar det der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er en kamerat av meg. Han heter Bjørn Arne Gården han har peiling på det meste, en grei kar det der

 

Javel, virket som en som hadde litt peiling ja :)

Var så vidt innom "hallen" hans og tittet når jeg var der på jobb med Taubåtservice for litt siden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hørt noen lyder om ledige lokale da? Kan jo itj være fullt over alt i byen eller frei...: rolleyes

 

Har skikkelig med verktøy liggende i molde jeg også, men tar nok itj sjansen på å hive det inn i en hall (der vi er no) som har full gjennomstrømming av folk...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har navn/nummer til de som eier gamle esso ved kiwi i sentrum? Og om det er noen som leier der pr øyeblikket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hum... da fikk vi beskjeden vi venta på... måtte være ute av verkstedet iløpet av helga...snakk om tidsfrister gett...

 

Da var spørsmålet... hvor svarte ska jeg gjøre av doningen (gatebilen, itj chevy'n : rolleyes ) no da tro... var liten respons i lokalområdet på utleie av verksted for en 3-4 stykker... lite repons i det heletatt egentlig....hum, what to do, what to do? : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.