Finnmark:Varanger Auto Vadsø gir ikke lenger 15% rabatt

Anbefalte innlegg

Va nok litt krass når æ kommenterte EU kontrollen på forume.

Beklage de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Be om regelverket han bruker på angel eyes..

Var nettopp en tråd angående angel eyes, og hvorvidt dette var forbudt, og mener folk kom frem til at dette var lovlig..?

 

Og om man har TUV-papirer på lyktene, så burde det vel være lovlig..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare få si at Varanger Auto i Vadsø ikke gir 15% rabatt på deler længer.

Va dær i dag å fikk ordna nå småting og spurte om vi fortsatt hadde rabatten.

De hadde vi ikke lengere i følge daglig leder.

I tillægg så fikk æ en Mekaniker fra h.. (finland) som tok eu kontroll på biln.

 

Angeleyes = No go 2er feil ???????

Xenon insats = No go 2er feil

Senkesett= No go 2er feil. må skrives i vognkort som forsåvidt er greit

Utløser for å vippe opp seterygg manglet = no go 2er feil ????????

Soting av vinduer foran = No go 2er feil

 

Kjedeli når folk følle boka som enkelte læs bibeln :(

 

+ at æ hadde for høy Co, men æ skal kjøre en rens på motorn så rægne æ me at de e i orden

 

Vesst du slit m godkjenninga, så e d jo bare å starte bortover hit en snartur, så ska æ førtælle dæ kor du ska fære...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har hatt en del problemer med atdæm sir at dæm ikke har nån form for rabatta lenger. Æ måtte ringe dit sist, å da skulle alt være iorden, men da e d tyligvis ikke det. Har vært en del problem med Hammerfest også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Hammerfest kommer det veldig an på kem man treffe på der .

 

Hadde nylig service og skiftet nån av dem typiske stagan på forstillinga på passaten og, da va det Stefan som fiksa regninga , da va det automtisk rabatt på delan .

 

Men så e jo han en av dem hyggelige der , problemet ligg vel litt høyere: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte dem (h-fest auto) å spurte om pris på skvettlappa. Spurte da også om rabatten å sånn. Fikk til svar at det va ikke rabatt på "sånne" dela. Og det va snakk om orginale vw skvettlappa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nu har æ snakka me Varanger Auto, han sir at dæm aldri har hatt noen avtale. Da jeg refererte til Rolf som er delelagsjef , å sa at han viste om at de ga 15%. Så hvis dere får noen form for problemer er det bare å referere til Rolf...

 

Når det gjelder Hammerfest, så har de samme avtale som Alta, nemlig 15% på ALT av orginale deler (skal da også gjelde skvettlapper).

Hvis det blir noen problemer hær, spør etter Øystein Emaus, han har sakt at de gir det samme som Alta.

 

Husk da melemskortet da, hvis du ikke har det med kan du heller ikke forvente rabatter...

 

Håper alt skal være iorden nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hammerfest Auto slutta jeg å bruke etter ombygginga på en 77 Audi 100 5E i 89/90. Og det til tross for at jeg bortimot er født og oppvokst der (onkel var bilselger der) og at fattern har kjøpt alle bila siden 75 der (ikke Touranen).

 

Jeg kjøpte min første bil der også, en 78 Opel Manta 1.9S

 

Er Mauno på delelageret enda og er Jostein verksmester?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hammerfest Auto slutta jeg å bruke etter ombygginga på en 77 Audi 100 5E i 89/90. Og det til tross for at jeg bortimot er født og oppvokst der (onkel var bilselger der) og at fattern har kjøpt alle bila siden 75 der (ikke Touranen).

 

Jeg kjøpte min første bil der også, en 78 Opel Manta 1.9S

 

Er Mauno på delelageret enda og er Jostein verksmester?

 

jepp mauno er der, fikk noen medaljer fra kongen for lang og tro tjeneste (sto i fd). Jostein er vist også verksmester enda (tror jeg da).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på H-fest&auto for en stund siden å skulle handle noen deler, refererte

da til klubbrabatten vi har å fikk da til svar av Odd-Viggo at vi bare hadde

10%! Han hadde da aldri hørt om at vi hadde hatt 15% noen gang...

Tidligere kjøpte jeg noen deler å da av Jostein, å da fikk jeg 15% uten noen diskusjon, så det kommer visst ann på hvem man snakker med... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke det skal være slik at man bør kjenne de som jobber i Hammerfest eller Vadsø for å oppnå rabatten som klubben har forhandlet fram. Klubben burde jo ta kontakt med begge å få ledelsen til å informere alle sine ansatte om de 15% som gis på deler.

 

Men, er avtalene inngått med ansatte på delelageret, eller ledelsen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle avtalene er gjort med ledelsen i hver enkel bedrift.

 

Når det gjelder hva som skal gjøres, har jeg sendt ut et skriv som alle på delelagret skal lese og forholde seg til...

 

Men det har også kommet endel tilbakemeldinger fra Forhandlerne om at det er dålig med fremvising av medlemskort, det sies som regel at det ligger hjemme, det er ikke godt nok. Skal man ha rabatt skal medlemskortet fremvises.

 

Nå kommer det "oblater" som skal festes på medlemskortet, dette vil forhandlerne også bli orientert om.

 

Da er egentlig denne tråden kommet til en konklusjon, og kan dermed stenges!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.