Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen steder her i Grenlandsområdet som jeg kan få tak i billig spindel (ny eller brukt, bare den er rett) til min 1990 Corrado G60?

 

Mvh Fredrik Helberg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er samme som golf 97-98 modell det etter hva jeg så.....vet Araz har en golf kanskje som kan passe....ta en tlf til han....evt hør på sjelsvik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen steder her i Grenlandsområdet som jeg kan få tak i billig spindel (ny eller brukt, bare den er rett) til min 1990 Corrado G60?

 

Mvh Fredrik Helberg

DU kan ta spindel fra de fleste VW med 256mm skiver fremme (GOlf 2 e 88,passat 35i osv) samt noen audier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så spindelen fremme er helt lik spindelen bak asså? må bare finne en vw med skiver som er 256mm jeg da, så passer spindelen?

Får prøve et par huggerier da hvis ingen andre vet om noen steder jeg kanskje får det billigere (har hørt fra en hugger at han skulle ha 1200,- serru, men kan hende han var dyr, aner ikke jeg)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så spindelen fremme er helt lik spindelen bak asså? må bare finne en vw med skiver som er 256mm jeg da, så passer spindelen?

Får prøve et par huggerier da hvis ingen andre vet om noen steder jeg kanskje får det billigere (har hørt fra en hugger at han skulle ha 1200,- serru, men kan hende han var dyr, aner ikke jeg)...

Jeg snakket kun om spindelen fremme..... bak er den lik på alle med skiver bak av VW minus de med syncro. Men har du ABS så er det eget feste til abs sensoren på bakspindelen så da trenger du fra bil med ABS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakket kun om spindelen fremme..... bak er den lik på alle med skiver bak av VW minus de med syncro. Men har du ABS så er det eget feste til abs sensoren på bakspindelen så da trenger du fra bil med ABS

 

jøss, såpass stort utvalg ja, tusen takk, får høre litt rundt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant denne nå, og syns dette virka billig, og som dere sier så skal altså denne passe?

1200,- på hugger, 1000,- på volksport, og 600 her (og denne er ny)?http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000011dbp191118D_00006.html

 

Mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg endelig fått meg spindel, tenkte og bytte den imorra..sist gang jeg skrudde av for å se om det var den som var skjev, så var det en svær skive (etter man har tatt av skivebremsen seff :P) som dekkte mesteparten av skruene til spindelen, jeg så bare kanten på de, så lurte på hvordan jeg kan få av denne? kikka ikke så mye på det sist gang.

 

Mvh fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru ut 2 10mm unbraco til calippere

Ta av calipper

ta av lokk til spindel

Ta av mutter som holder lager på plass

Dra av skiva

Skru ut 4 skruer rundt spindel

Nå kan du ta av det dekselet samt spindelen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.