Lokallagsmøte : 17.april kl. 16.00 Toys`r`us

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Jonas Fekjær

Hva er dette for en tur?

Tur til McD. på Lørenskog på mandag. Ellers får dere ta turen til Drammen på tirsdag! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje det ja... drammen sier du! er det lokal treffet deres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, annenhver tirsdag har vi samling. har vært litt labert gjennom vinteren nå. satser på det blir bedre når folk får kommet seg etter dvalen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jonas Fekjær

Stemmer det! kjenner du han?

 

Ja kjenner Geir litegrann via noen felles kamerater, Jonus, martin, raymond og dem gutta der.

Fein bil du har fått deg der gett. :-) Trur ikke geir har slurva med vedlikeholdet nei.

 

 

Skulle gjerne tatt meg en tur på treffet, men s6'n er inne til rep. av litt plåtskader, og leiebils-astraen er jo ikke helt det samme.. :-\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Thøgersen

Ja kjenner Geir litegrann via noen felles kamerater, Jonus, martin, raymond og dem gutta der.

Fein bil du har fått deg der gett. :-) Trur ikke geir har slurva med vedlikeholdet nei.

 

 

Skulle gjerne tatt meg en tur på treffet, men s6'n er inne til rep. av litt plåtskader, og leiebils-astraen er jo ikke helt det samme.. :-\

han har nok ikke ikke slurvet så mye med den nei.. martin jobber på gilde han å så jeg har snakket en del med han. å det var gjennom han jeg kom i kontakt med geir å corrado`n se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig enestående den bilen du har fått deg hvertfall, Geir har lagt ned maaaaange timer på den, men resultatet ble jo deretter også da!!!

 

Gjelder bare for deg å holde den ren og pen nå da vel regner jeg med ??? ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Thøgersen

Rimelig enestående den bilen du har fått deg hvertfall, Geir har lagt ned maaaaange timer på den, men resultatet ble jo deretter også da!!!

 

Gjelder bare for deg å holde den ren og pen nå da vel regner jeg med ??? ;-)

Jeg vasker den så ofte jeg kan å når det er pent vær ja...

det blir somregel en grundig vask inne og utvendig i uka + en katte vask utvendig når det er kommet noe bremsestøv.

må jo holde den pen vettu.. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.