Vestfold: H A S T E R! De 9 som har kjøpt klær!

Anbefalte innlegg

Kan de 9 som har kjøpt klær sette inn 20 kr til på kontoen? Poenget er at vi ikke hadde tatt høyde for mva. Syntes det er rart at de priset de uten mva...men men....mangler litt kr for å få bet regninga og dette vil ikke jeg betale...(har rett og slett ikke råd)....

 

Ok?

 

Og så må vi få sendt dårlige klær i retur som nevnt i den andre tråden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontonr VACN Vestfold: 2480 04 16430?

 

Har ikke hentet t-skjorta ennå. Mange som er misfornøyd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er noen ja...og disse må melde seg fort! Vil sende liste til Kjetil for så å få sendt klærne oppover ganske snart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål: Vil du ta en titt på t-skjorta mi og ta et valg på om den skal sendes tilbake eller ikke? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom hjem fra Køben i går kveld, og så denne nå.

Skal selvfølgelig betale, og går ut fra at det er 20,- pr. plagg? eller?

 

Menne.. Det er jo utrolig at de krever noe som helst mer, etter alt dette rotet!!! Fytti.. De kan i hvertfall være heeelt sikre på at når dette er over, skal jeg aldri kjøpe noe derfra igjen.. Makan til rot og dårlige produkter skal en lete lenge etter!

Ikke din feil, Thomas! Du gjør en stålende jobb oppi alt dette!!

 

Du har bildene mine, Thomas, så du får avgjøre om også t-skjorten min bør returneres. Synes ikke den er 'topp', men blir det noe bedre ved at de gjør det på nytt?

 

Mine €0.02..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan de 9 som har kjøpt klær sette inn 20 kr til på kontoen? Poenget er at vi ikke hadde tatt høyde for mva. Syntes det er rart at de priset de uten mva...men men....mangler litt kr for å få bet regninga og dette vil ikke jeg betale...(har rett og slett ikke råd)....

 

Ok?

 

Og så må vi få sendt dårlige klær i retur som nevnt i den andre tråden....

Er enig at det er håreisende at prisene de har gitt oss er uten moms, og det kommer jeg til å ta opp rett over nyttår!

 

Må også bare få beklage alt det "kjipe" som har skjedd. Føler litt på dette, men skal love dere at det ikke har vært spesiellt morsomt å administrere denne bestillingen. Feil på varer, pris osv gjør at man til tider får mye pepper for dette, selv om jeg ikke har noe som helst med dette/Aksess å gjøre i det hele tatt. Det kan til tider være svært vanskelig å administrere 3800 medlemmers bestillinger fordelt på 19 loklallag, så det har vært en utfordring... (Enkelte av medlemmene i klubben er født i sirup, og ser ut til å ta livet generelt med litt for god ro..)

 

Så nå håper jeg bare at vi får fikset de siste problemene (og så blir det trolig LENGE før jeg setter i gang ny slik bestilling iallefall... ;))!!

 

Ha en god jul alle sammen iallefall! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å høre Kjetil...og sirup er det nok av noen steder ja. Syntes begge deres burde tilbake BE og alle t skjorter...noen av jakkene så ok ut...iallefall Hans Jørgen sin....

Vil gjerne at f eks BE kan samle inn de fra Tønsbergregionen og få shippa de denne veien iløpet av året eller noe slikt....

 

Og få de 20kr, pr plagg ja, inn på konto brennkvikt..må få betalt denne dritten snarest....

 

Ja ja Kjetil...lenge til neste gang..(heldigvis)...og da vil jeg har trykk og ikke brodering pga fungerer veldig bra det også!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En god måte å avgjøre om de skal tilbake er å finne ut om du er flau av å gå med plagget...jeg er flau over å gå med en t skjorte det ser ut som noen har spytta bokstavene på for å uttrykke meg klart....

 

Min skal tilbake...og Daniel...kom tilbake med den...den var ikke lekker den din heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn..

23.12.2005 40,00 VACN VESTFOLD 24800416430 LØNNSKONTO

Nazze trenger mye luft, så jeg kan sikkert ta en tur etter hvert! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg betalt....ALLE må betale innen Tirsdag eller så må jeg legge ut og jeg sitte å vente på kr fra dere til min konto istede....

DET vil jeg helst slippe...... (har lagt ut nok for å si det slik...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge utskriften fra igår så er det 5 av 9 som har betalt....og jeg har lagt ut resten så SE å få Æssen i gir dere andre!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Milde.. Ser at du vil få dette ut av verden, Thomas, men å legge ut for folk er dumt i lengden.. Håper de bare er på ferie eller noe! :D

Men hva stod det egentlig i tilbudet fra Aksess, Kjetil? Har de unngått å nevne at dette er med eller uten mva, har de faktisk ikke så mye å komme med i ettertid hvis de har glemt det! (salg til private og klubber/foreninger er i utgangspunktet alltid ink. mva.)

Men de om det, ang. tilbakelevering hadde det vært kjempetopp om vi kunne legge klærne hos Kepler igjen, og dersom du ikke raser forbi rett over nyttår kan jeg evt. ta en tur med dem til deg, Thomas. Men uansett tror jeg det er kjekt å få samlet de på ett sted, men tviler på at folk gidder dra helt opp til meg her på Revetal.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ligger fortsatt hos Kepler, så bare å plukke den opp der. Ser ikke ut til at Pål er innom her lengre? Noen som har et mobilnr til han?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta tak i denne saken iløpet av uka håper jeg....har hatt litt andre ting i hue i jula som man kan lese av en viss god jul tråd her.....Men vi må definitivt få sendt noe av dette tilbake...regninga er nå betalt...og de som skylder penger må se og få gjort opp for seg....

 

Neste gang tar vi forhåndsbetalt og da skal en kasserer stå for dette og ikke jeg...Men som sagt, forhåndsbetalt uten unntak!

 

Pakka går iallefall i retur på Aksess sin regning...det må de klare...Jeg legger iallefall ikke ut mere...da blir heller den rare t-skjorta pusseklut...(dyreste jeg har hatt iallefall)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har litt dårlig samvittighet for manglende betaling eller? "Driter" litt egentlig i disse kr nå, men syntes for lokallaget del at dere kan sette de inn!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har litt dårlig samvittighet for manglende betaling eller? "Driter" litt egentlig i disse kr nå, men syntes for lokallaget del at dere kan sette de inn!!!

 

 

ehh...ja...

 

Kan du få de cash på møtet?? med renter ?? 30 spenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde egentlig på konto, men det er ok pga skylder meg noen kr for at jeg la ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde egentlig på konto, men det er ok pga skylder meg noen kr for at jeg la ut...

 

Den er go` den Thomas.. Tror jeg skal kalle det Torpedo Thomas heretter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er go` den Thomas.. Tror jeg skal kalle det Torpedo Thomas heretter :P

 

Vet ikke hvem av oss som ser mest torpedo ut jeg....he he...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvem av oss som ser mest torpedo ut jeg....he he...

 

HEHE.. Det er deg det ..:angrygun:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE.. Det er deg det ..:angrygun:

 

 

Nåja, kjartan torpedo = over rekkverket...:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja, kjartan torpedo = over rekkverket...:rolleye:

 

Hehe..Kan ikke noe for at du ikke har bein godt plantet på jorda..hehe :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.