Fått på sommer dekkene ennå?

Anbefalte innlegg

BBS RSene er jo geniale, men jeg synes du skal styre litt unna dem med mindre du skal senke skikkelig på einsern.

 

Revolution hjulene gjør seg også godt til en litt bra senket einser (sett GOLD einsern i PVW?), men om du har senket 40mm ville JEG (ja for det er subjektivt) hatt deep-cup felgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter gewinde på golfen, så den skal nok skrus i bunn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

BBS RSene er jo geniale, men jeg synes du skal styre litt unna dem med mindre du skal senke skikkelig på einsern.

 

Revolution hjulene gjør seg også godt til en litt bra senket einser (sett GOLD einsern i PVW?), men om du har senket 40mm ville JEG (ja for det er subjektivt) hatt deep-cup felgene.

 

Ny montert gewinde og orginale hjulbuer med innerskjermer derfor er den ikke senket mer,men den skal slammes akkurat som poloen :D .

En liten rettelse,det er BBS RM på bildet ikke RS..... RS`ene mine er fortsatt til retting i sarp.Og både RM`ene og ATS`ene har altfor mye gummi (6 og 6,5" med 195/50)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja vel, sjelden noen RSer finnes med annet enn 195/50 i UK vel?

 

Nåja, nå er det vel snart på tide å investere i noe annet enn førstegangsjoggeskoene vel?? ;)

 

Bilen blir sikkert bra, men kikk nå i siste PVW på GOLD bilen, den synes jeg så knallgod ut med Revo hjulene og MYE senk! 7.5x16" på den mener jeg det var...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

Senkesettet er på og sommerdekkene....

d.v.s har litt "valgets kvaler" ang hvilke jeg skal ha på ;)

ATS

garasje_april%20012.jpg

BBS

garasje_april%20014.jpg

eller

Revolution :D

garasje_april%20011.jpg

 

her er resultatet av en heftig "diskusjon" om felgvalg

garasje_april%20017.jpg

hehe... neida,bare ett lite arbeidsuhell under senking

godt tips er å løsne bakfjæra i toppen før man løsner den i bunn

 

Er vel ikke så vansklig å se hva jeg ville valgt Rudi, Sch*****

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og slikk ble rennsport-cambern for å unnga altfor mye subbing med ballongdekka :cool:

camber.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Præhæ :D

Herlig camber:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var de på.. Rial 18" med 225/40 Nokian NRZi.

passat forfra2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.