Anbefalte innlegg

Da vet dere har jeg kjøpt meg leilighet! glerer meg som bare det til å flytte.

Regner med det blir i slutten av januar eller begynnelsen av februar. Det eneste som er litt trist med det er at alt som har med bil å gjøre må nedprioriteres til vi har fått møbler å styr (kvinnfolk finner ikke de billigeste sofaene for å si det sånn). Leiligheten ligge i langevåg så da ble det vell sulaværing av meg til slutt:) :men jeg satser på at jeg får til å dra på noen teff til sommeren alikavel. ha en fortsatt fin romjulsfeiring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei.........PÅ FEIL SIDE AV BROA DET!!!!! Grattis da Kenny :) iallfall billigere enn på andre sia av broa da. prisane dette ganske bra når du bikka Vegsundbroa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja synst prisen var grei... hadde den leiligheta vert inn i byen hadde den sikkert vert over 2 mill... da skal ej heller køyre 15 min ekstra for å kome mej på pizzamøte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja synst prisen var grei... hadde den leiligheta vert inn i byen hadde den sikkert vert over 2 mill... da skal ej heller køyre 15 min ekstra for å kome mej på pizzamøte
Eller du kan ta båten over til byen hehe. Kor stor den e ? Alder ? Pris ?? Innflyttingsfest snart da Kent ?????? : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis som en av oss : vinke : å grattis med ny kåk!! hehe..

Innflyttingsfest hørtes jo kjekt ut :)

 

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..får ej tippe så e det vel den på "sloghaugane",svein willy si: rolleyes ?? grattis uansett..borte bra,sula best:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med ny leilighet ja...

Tru du får rigge igang en innflyttningsfest også snart ...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 poeng til na harald! den e 90m2 pluss garasje bod å loft! anakje ka båten kan koste men det e sikkert ikkje mange kronene... innflytningsfest kan hørest ut som en bra ide ja... kansje ej skal ta det opp til vurdering... må kjøpe mej sofa fyst da...=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror den ligger inne på aursnes.no Kom ikke meg inn nå men den var der iallfall sist jeg sjekket... bare sånn for de som vil se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 poeng til na harald! den e 90m2 pluss garasje bod å loft! anakje ka båten kan koste men det e sikkert ikkje mange kronene... innflytningsfest kan hørest ut som en bra ide ja... kansje ej skal ta det opp til vurdering... må kjøpe mej sofa fyst da...=)

 

Den har jo vi drøkke inn engang før, men klart vi kan drikke den inn igjen : smil :

 

Du får diskutere fram en inndrikkingsfest med "regjeringa" kent :)

 

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja skal høre med ho... det blir vell ett enstemming vedtatt avslag tipper jeg:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.