Anbefalte innlegg

Trenger et råd angående gode piggfrie dekk i 14" som skal på orginale color concept felger. Vurderer både continental viking contact 3 i dimensjon 175/65-14 Q og samme produsent i med TS780 i 185/55-14 T. (lik de som står på bilen nå) Her i Stavanger har vi som kjent svært få vinterdager så dekket må ha gode egenskaper på tørr/våt asfalt. Orker ikke kjøre på noe som "svømmer" på veien. Er derfor litt redd for 175/65-14. Noen som har noen erfaringer eller tips angående merker og dimensjoner? Setter pris på alle svar. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått for 185/60-14. Litt bedre kontakt med veien, og bedre styrerespons. Hadde det på min Polo ColorConsept (solgt nå) og syntes det funket bra.

Når det gjelder merke så er det kun smak og behag. Selv kjører jeg Bridgestone Blizzak og er veldig fornøyd med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.