Trondheim: lokallagstreff 05.01

Anbefalte innlegg

Jeg melder fra på Bowling1 at vi kommer og kjører gocart denne kvelden jeg. Er det noen innvendinger, så gi meg beskjed! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder fra på Bowling1 at vi kommer og kjører gocart denne kvelden jeg. Er det noen innvendinger, så gi meg beskjed! :)

klokka 20.00 har jeg satt opp for kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vart kvelden en suksess eller? For kaldt å stå ut ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn, så var det tre stykker som sto nede på Nidarvoll, mens jeg kjørte direkte til Bowling1. Ja du kan tro det kom mange dit. Nei da, bare jeg da sjø. Så jeg fikk banen helt for meg selv. Kommer til å fortsette med å møte opp på Bowling1, første torsdag i mnd. Nå igjen 2/2. Kanskje det kommer flere denne gangen. Kjør dæ en tur du å da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns kvalitetn på derre cruisingkveldan har tapt sæ æ. Ingen vil kjøre noe særlig lenger, mange drar bare hjem når vi forlater bunnprisn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ofte dere møtes? og hvor?

Har skaffet meg VAG bil igjen etter en stund uten, mulig jeg kunne tenkt meg å være med på de treffa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er ikke mye som skjer nei. Æ prøvd faktisk å komme igang med noe, men synes det er laber oppslutning. Det var jo kjæmpegøy første gang på gocarthallen. Neste gang så var det fire fem stykker som møtte opp på Bowing1. Altså d e hyggelig å dra på treffene selv om d kommer lite folk, men det har vært gøy om man virkelig ser at klubben i Trondheim fungerer, med aktiviteter osv. Men bare for å ha det sagt, jeg er ikke opptatt av å være drittsekken som syter om klubbens innhold, men synes kanskje noen burde si fra at det er litt tamt med oppmøte og slikt.

Det er kanskje på tide med et større møte, slik at vi kunne fått hørt hva andre mener, og komme med ideer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ofte dere møtes? og hvor?

Har skaffet meg VAG bil igjen etter en stund uten, mulig jeg kunne tenkt meg å være med på de treffa!

Velkommen som vag-eier igjen. Det er treff første og tredje Torsdag i hver mnd. Bak på hjørnet av Bunnpris Nidarvoll. Første nå den 2/2. Vel møtt.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det burde være et større møte for å få fram ønsker & synspunkter slik at medlemskapet blir mer optimalt for den enkelte.

 

Synes du jeg syter forrestn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det burde være et større møte for å få fram ønsker & synspunkter slik at medlemskapet blir mer optimalt for den enkelte.

 

Synes du jeg syter forrestn?

Nei det synes jeg ikke. Jeg mener det skal være lov å komme med synspunkter på forskjellige ting innen klubben, uten at man skal bli irettesatt. Vi får se da, om det er noen som leser noe av det vi har skrevet her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det burde være et større møte for å få fram ønsker & synspunkter slik at medlemskapet blir mer optimalt for den enkelte.

 

Synes du jeg syter forrestn?

 

Jeg synes du syter Jørn!

 

Har vært medlem i klubben i snart to år. Har mange ganger stått i regn og sludd utenfor Bunnpris på torsdagsmøte. På nesten to år har jeg ikke fått den ære å møte deg Jørn. I syv-åtte av disse mnd var du vel "fraværende lokallagsleder".

Dumt å bite seg selv i rævva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig??

Var vel sikkert ikke der på de samme treffene dah.

Men fortvil ikke, du skal få æren du oxo. lol

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig??

Var vel sikkert ikke der på de samme treffene dah.

Men fortvil ikke, du skal få æren du oxo. lol

 

Da har jeg noe å se fram til dah...:tilber:

 

Du har jo lenge spart på kreftene, så vi gleder oss til at du møter og sprer din entusiasme og tiltakslyst over oss. lol: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes du syter Jørn!

 

Har vært medlem i klubben i snart to år. Har mange ganger stått i regn og sludd utenfor Bunnpris på torsdagsmøte. På nesten to år har jeg ikke fått den ære å møte deg Jørn. I syv-åtte av disse mnd var du vel "fraværende lokallagsleder".

Dumt å bite seg selv i rævva?

 

kommer inn hær å ler litt også jeg :D

trodde foressten det var han som klager på bilene til alle som var lokallagsleder jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er ikke mye som skjer nei. Æ prøvd faktisk å komme igang med noe, men synes det er laber oppslutning. Det var jo kjæmpegøy første gang på gocarthallen. Neste gang så var det fire fem stykker som møtte opp på Bowing1. Altså d e hyggelig å dra på treffene selv om d kommer lite folk, men det har vært gøy om man virkelig ser at klubben i Trondheim fungerer, med aktiviteter osv. Men bare for å ha det sagt, jeg er ikke opptatt av å være drittsekken som syter om klubbens innhold, men synes kanskje noen burde si fra at det er litt tamt med oppmøte og slikt.

Det er kanskje på tide med et større møte, slik at vi kunne fått hørt hva andre mener, og komme med ideer.

 

Jeg synes ting som bowling og go-cart er kjempe bra ting, men hold det til en gang i blandt da... har vel vært 3 go-carter de siste 3mnd? Og hvor mange årntlige crusinger? Litt labert når det er sånt vær da, men i høst var det også trist. ca. 10-20 biler på bunnprisen og 4-5 på crusing.... (og 10-15 stk på mækken....) Vet mange som er veldig VW og Audi interesert, men som ikke vet om klubben pga. lite aktivitet, eller som ikke gidder fordi det ikke skjer noe. Trist.

 

Et møte hadde sikkert vært noe ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for ett møte på Peppes Lerkendal! Det siste vi hadde var jo riktig så hyggelig :) Selv om jeg måtte betale for maten til Tor Morten ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for ett møte på Peppes Lerkendal! Det siste vi hadde var jo riktig så hyggelig :) Selv om jeg måtte betale for maten til Tor Morten ;p

 

Jeg kommer ikke oppover til trondheim før Rune står klar for å betale mat for meg igjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit at folk kanskje synes en gang i mnd på Bowling1 kanskje er for mye. Men det er jo bare å si fra at det er litt for ofte med det. Eller kanskje ta det når folk har lyst. Men har ikke fått noe tilbakemelding på dette før nå. Bare av deg Herr.Tessem. Kan ikke noe for at jeg foretrekker gocart fremfor cruising på vinteren, men det er også smaksak.

Det jeg vil frem til er at, hadde det vært mer virksomhet, så hadde all denne skrivingen vært unødvendig. Men jeg synes vi trenger et solid løft når det gjelder fremmøte osv.

Til slutt: skal vi ha møte ja???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et møte må det bli, men synes at de "folkevakte" fra møtet i fjord må komme på "banen" (innkalling) ... ikke bare i Funesdalen.

Det er jo ett år siden vi var på årsmøte, valg hvert år vel? ... har ventet på innkalling lenge jeg :o ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan godt ta ett "årsmøte" på Torsdag 02.02.06, Dolly Dimpels på Lerkendal;) kl. 19.00....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan godt ta ett "årsmøte" på Torsdag 02.02.06, Dolly Dimpels på Lerkendal;) kl. 19.00....

 

Du spanderer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes du syter Jørn!

 

Har vært medlem i klubben i snart to år. Har mange ganger stått i regn og sludd utenfor Bunnpris på torsdagsmøte. På nesten to år har jeg ikke fått den ære å møte deg Jørn. I syv-åtte av disse mnd var du vel "fraværende lokallagsleder".

Dumt å bite seg selv i rævva?

 

 

Jeg har vært medlem siden 1995 og i 1998 ble Trondheim lokallag stablet på beina av Einar Wangberg, Håvard Beitland og undertegnede. Siden da har jeg planlagt og arrangert 3 Lånketreff, 1 utstillingsdag sammen med Møller Bil på Lade og 2 "kampanjekvelder" på wurth. Har selvfølgelig hatt hjelp av de mest trofaste ildsjelene i gjennomføringen av disse treffene. Har oxo hver gang på Lånke hatt hjelp av familie og venner som ikke har hatt noe som helst å gjøre med klubben og det har forsåvidt vært redningen fordi det har vært vanskelig å rekruttere nok medlemmer til alle oppgavene.

 

Så jeg føler jo at jeg har gjort NOE bra for medlemmene i min tid som lokallagsleder, men entusiasme & engasjement blir jo litt tynnslitt etter hvert når jeg stort sett alene har stått for å dra i gang ting. Andre momenter som familieliv, ervervelse av fast eindom som skal rehabiliteres og nye interresser for øvrig er også grunner til at klubben har vært nedprioritert.

 

Men i alla fulla fall…det gamle styret ble avsatt og et nytt ble dannet. Hva har skjedd etter det da??

Så jeg synes ikke jeg syter når henvender meg på Forum om å dra i gang et treff og lignende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer inn hær å ler litt også jeg :D

trodde foressten det var han som klager på bilene til alle som var lokallagsleder jeg.

 

Ka du mein?? Å kæm e d du meine?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes du syter Jørn!

 

Har vært medlem i klubben i snart to år. Har mange ganger stått i regn og sludd utenfor Bunnpris på torsdagsmøte. På nesten to år har jeg ikke fått den ære å møte deg Jørn. I syv-åtte av disse mnd var du vel "fraværende lokallagsleder".

Dumt å bite seg selv i rævva?

 

Vi har da jaggu møttes å vi da :-)

På flere tors.treff + Gocartkjøring. Visste ikke hvem du er på navn, men kikka på bilder fra tråden om "værkstedgutan" oppi Klæbu....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i alla fulla fall…det gamle styret ble avsatt og et nytt ble dannet. Hva har skjedd etter det da??

 

Doffen har daua?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.