Trondheim: lokallagstreff 05.01

Anbefalte innlegg

Doffen har daua?!

 

He! Så hainn nættopp æ ... frisk som en fisk!;)

 

En ting er sikkert: Vi trenger å diskuter ting! Noen vil kanskje føle seg truffet, men vi er voksne folk som tåler en liten "trøkk i tryne" av og til. Jeg er ikke ondskapsfull eller bærer nag til noen.

Tiden er inne ... vi må alle ta ansvar, det er ingen`s skyld til at vi har så lav aktivitet. Kast klærne ... nei forresten, hemningene var det jeg skulle skrive, og kom fram med synspunker på Årsmøtet. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satser vi på stort oppmøte på Torsdagen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan sveisan..

Er vell i samme båt(bil) som Jørn.

Har ikke vært veldig aktiv i de siste åra.

Hus-barn-jobb osv....

Jeg har fått presset inn tur til Wolfsburg ,Nürbürgring og autoslalom i Stuttgart(Anbefales)

Synes heller ikke det all verdens gøy å stå bak Bunnpris i et par timer for så å kjøre hjemm (som mange gjør). Før i tiden møttes vi for så å kjøre til et annet sted å drikke kaffe sammen.

Få til litt mer kjøring. Lei Lånkebanen å få brukt utstyret litt!!

 

Det var mye syting før å for at det skjedde for lite, men som dere ser så skal det litt til å få alle fornøyde!!

 

Oppfordring til de som har tid og annledning:

 

Gå sammen å få til BILTREFF på Lånke det er jo slike ting som er gøy.

Jeg koser meg veldig når jeg får komme på banen..(G60`n liker det å....)

Bruk utstyret(HARDT) i trygge omgivelser.

 

Hælsing Howard....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes heller ikke det all verdens gøy å stå bak Bunnpris i et par timer for så å kjøre hjemm (som mange gjør). Før i tiden møttes vi for så å kjøre til et annet sted å drikke kaffe sammen.

 

Er jo som regel innom McDonalds, Dollys, O'Martins, Bowling1, etc..

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo som regel innom McDonalds, Dollys, O'Martins, Bowling1, etc..

;)

 

Hehe, sant nok, men det blir ikke rare kjøreturen for en som er glad i å kjøre bil.Blir ikke varm engang. Tidligere har vi vært på f.eks Stjørdal og Melhus og nå sist kjørte vi en runde rundt Byneset. Det gir mere mening syns ihvertfall jeg da. Men man kan jo variere litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.