Finnmark: Garantiarbeid på Audi.

Anbefalte innlegg

Å få gjordt garantiarbeid på Audi i Finnmark er blitt et kapittel for seg selv.

Vi som bor i Øst-finnmark må pr.idag reise helt til Alta for å få gjordt garantiarbeid på Audi.Det er jo ganske bak mål: bh :

For mitt vedkommende vil det si en aldeles liten kjøre tur på ca 100MIL: mad :

Har idag ringt Møller og hørt om dette er god kundebehandling.Han gubben i andre enden av telefonen skulle undersøke og komme tilbake til uka.

Mulig at jeg kan få utført arbeidet på kirkenes motor,det ville vært helt konge.

(alt for langt til Alta)

Hvordan er de andre verkstedene i Finnmark på å reparere Audi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tilbakemelding fra Møller.

Den beskjeden jeg fikk var at jeg må kjøre til nærmeste Audiforhandler/verksted,for å få utført garantiarbeid.

Altså helt til Alta.

Han sa også at dette var meget beklagelig at vi som kunder blir belastet med dette uføret!

Da blir det fort dyrt å være Audi eier i Øst-finnmark når man er nødt til å kjøre til Alta for å få utført garantiarbeid.

 

Et annet problem som jeg har tenkt litt mye på:hvordan er de andre VAG verkstedene til å reparerer nyere Audi?

Har de den nødvendige kompetansen eller må man kjøre til nærmeste Audi forhandler?

 

Min tanke nå er: Audi A6 1.8TQ avant 2004 til salgs.Sølv metallic+++++

Ta kontakt for mere opplysninger:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en meget kinkig situasjon du er komet opp her.

 

Jeg har og kommer fortsatt til å bruke Alta Motor til min Audi, har nå kjøpt en helt ny A4, og har ingen betenkerligheter med å levere den inn dær...

 

Går det ikke å ta noen garanti jobber i Finland, eller kansje Russland:rolleye: : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg enda en elektrisk feil på min bil med 4 ringer.Denne gangen er det en "driver"som skal åpne bagasjerommet.Dette er også et garantiproblem.

Men som tidligere så må jeg opp til Alta og få ordnet dette.

Hadde en "hyggelig"samtale med en fra Møller ang dette problemet.Han sier at han har hatt flere "fornøyde"kunder av Audi som bor i Øst-finnmark på tråden.

Det er det samme problemet som går igjen hos oss super fornøyde Audi eiere:

vi er ikke fornøyd med dagens situasjon ang garantiarbeid.

Møller kommer med standard frasene sine om at de prøver å finne et tilfredstillende tilbud til oss lykkelige Audi eiere i Øst.

Men inntil videre så må vi/jeg nok kjøre de 90-100 milene tur retur Alta for å få ordnet filleting på vår/min fantastiske bil.: mad :

 

Hva kan vi som forbrukere gjøre for å få bedre vilkår ang garantiarbeid?

(for er det ikke garantiarbeid,så kan vel alle verksted ta våre penger)

Vet at flere Audi eiere har vært på tråden og klaget over dagens tilbud,men Møller sier at det er Fabrikken i Tyskland som har forlangt at garantiarbeid må gjøres på godkjent verksted,greit nok det.Men fremdeles meget vanskelig for oss som bor i galt del av Finnmark: bh :

 

Så da er det vel endal ting man kan gjøre for å få et tilfredstillende tilbud:

Flytte til Alta,eller kjøpe gammel Audi,eller gjøre som han på Møller foreslå til meg,selg bilen og kjøp en som har verksted på stedet der du bor.

 

Så nå er det finvurdering og hardtenking på om bilen med 4 ringer skal skuffles vekk og en bil uten 4 ringer og som har verksted i nærheten skal hentes inn:)

 

Som Dere forstår så er dette en irriterende situasjon og havne i.Men i slutten av juni er garantiansvaret på min bil borte og da kan man få reparert den hvor man vil,så fremst at det verkstedet har verktøy og hiddenprogrammer å reparere biler med 4 ringer.

Jeg er fornøyd med bilen min,vi to har et godt forhold,men hva fremtiden vil vise vet ikke selv jeg.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail er oversendt til Møller sentralt.

 

Med link til denne siden...

 

Håper det blir en ordning på dere snart da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vedrørende din Internetthenvendelse.

 

Her kan jeg nok ikke svare annet enn det jeg ser i forumet at Garantiavdelingen har svart flere ganger allerede.

 

Det er selvsagt ikke vårt ønske å være firkantede mht garantiarbeidene, men det er et ufravikelig krav fra Audifabrikkens side at de garantirapportene som sendes inn (elektronisk) må komme fra et verksted med servicekontrakt med Audi AG.

 

Vi forsøker selvsagt å få til andre løsninger her, men pr. i dag er det dessverre ingen annen mulighet enn å oppsøke et Audiverksted når det gjelder garantiarbeider.

 

Vi beklager at vi heller ikke denne gangen kunne gi et mer positivt svar, men ønsker deg velkommen tilbake på våre nettsider.

 

 

mvh

Tom Sagerud

Kundesenter

Harald A. Møller AS

 

mailto:kundehenvendelser@moller.no

 

 

 

 

 

-----Opprinnelig melding-----

Fra: ken.arne.brox@notar.no [mailto:ken.arne.brox@notar.no]

Sendt: 20. mars 2006 13:41

Til: Kundehenvendelser 001

Emne: Tilbakemelding fra Mxller Webside

 

 

Henvendelse fra Møller Webside

Saken gjelder: Audi

Fornavn: Ken A.

Etternavn: Brox

Firma:

Bilens Reg.Nr.:

Epost: ken.arne.brox@notar.no

Adresse:

Postnr:

Poststed:

Land: NO

Telefon: 46417811

Kommentar: Et problem for mange Audi eiere i Øst Finnmark, så vil dere fortsatt selge biler dit bort, håper jeg dere ordner opp i dette. Mvh Ken A.

Brox Link: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=43087

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.