Anbefalte innlegg

heisann,: vinke :

var såpass uheldig istad at jeg kjørte for fort gjennom en fotoboks: eek : : bh : . det var i 80 sona mellom halden og skjeberg på E6: rock : . jeg kjørte i 95. vet noen hva jeg kan regne med å få i bot?

fatter sa 1600 - 1700 spenn, er dette bare for å skremme meg : rolleyes

 

mvh Joachim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

60 km/t og lavere

1-5 km/t 600 kr

6-10 km/t 1600 kr

11-15 km/t 2900 kr

16-20 km/t 4200 kr

21-25 km/t 6500 kr

 

70 km/t og høyere

1-5 km/t 600 kr

6-10 km/t 1600 kr

11-15 km/t 2600 kr

16-20 km/t 3600 kr

21-25 km/t 4900 kr

26-30 km/t 6500 kr

31-35 km/t 7800 kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du det blinket?

Etter det jeg har lest så blinker det godt.

Men, det er ikke alltid det blir tatt bilde selv om det blinker, dem kjører også at det bare skal blinke når man passerer, siden dem bare har 36 bilder i kameraet.

Så det kan godt være at du er blandt de heldige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann

var såpass uheldig istad at jeg kjørte for fort gjennom en fotoboks. det var i 80 sona mellom halden og skjeberg på E6. jeg kjørte i 95. vet noen hva jeg kan regne med å få i bot?

fatter sa 1600 - 1700 spenn, er dette bare for å skremme meg

 

mvh Joachim

 

så du det blinket i boksen? det blinker så du ser det(blinker veldig godt) selverfart:o , hvis du har 95 på speedometeret så regner jeg med att du ligger i grenseland for att boksen blinker heller ikke... har blinket 2 ganger i boks til meg...: dum : den første gangen så kom det brev i posten etterpå... men det var 12-13 km under den farten jeg hadde på speedometeret... hviste hva jeg hadde pga att jeg lå på cruisecontollen å kjørte) så vis du hadd 95 i 80 så kan jeg tenke meg du har blitt foreviget til ca 85 reel fart... den andre gangen hørte jeg aldri noe: smil :

 

Men, det er ikke alltid det blir tatt bilde selv om det blinker, dem kjører også at det bare skal blinke når man passerer, siden dem bare har 36 bilder i kameraet.

Så det kan godt være at du er blandt de heldige.

 

ja det er et vist antall bilder i gamle "analoge" bokser, så hvis du har vært utsatt for disse så skal du være veldig glad for det:) hvis det ikke var film i den da: haha :

 

men er det ikke digitale bokser i dem fleste på østlandet: klø : og da blir jo bildet overført til ATK sentralen før du har vunnet å kommet deg hjem og da kommer boten fort også...

 

 

skal jeg gi et tips så hvis du har flaks så blir det 600kr : rolleyes og med uflaks så blir det 1600,-: eek : stort hopp å kjøre litt fortere: bråk : typisk norge

 

håper du har flaks:tilber:

 

MVH Jan G.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei tatt i ei boks her oppe.. hadde 77 i 70 sone å måtte ut med 1600,- som tilslutt endte på 2200,- siden jeg hadde veldig lite troa på å betale den : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er visst i støtet om dagen, de tok meg i 80 i 70 sonen... 1600 spenn, enda bra det ikke var 11 km da er jo satsen 2900,- Er jo helt sinnsykt... : bh :

 

Heldigvis ingen prikker da... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er visst i støtet om dagen, de tok meg i 80 i 70 sonen... 1600 spenn, enda bra det ikke var 11 km da er jo satsen 2900,- Er jo helt sinnsykt... : bh :

 

Heldigvis ingen prikker da... : rolleyes

 

fikk 1 prikk jeg: bh :

 

var dette i boks? eller en mann som skjøt deg?

 

bedre å bli tatt i boks fordi sikkerhetsmargine som dem trekker fra er større der: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk 1 prikk jeg: bh :

 

var dette i boks? eller en mann som skjøt deg?

 

bedre å bli tatt i boks fordi sikkerhetsmargine som dem trekker fra er større der: smil :

 

Var en som skjøt... Det som jeg synes er rart er at jeg hadde akkurat kjørt ut fra en vei like nedenfor de skjøt, Poloen går bra, men går den så bra?

 

 

Teste i morgen, får håpe de ikke står der da... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :

Var en som skjøt... Det som jeg synes er rart er at jeg hadde akkurat kjørt ut fra en vei like nedenfor de skjøt, Poloen går bra, men går den så bra?

 

 

Teste i morgen, får håpe de ikke står der da... : haha :

 

mange meter er det mellom der du kjørte innpå og der du ble skutt da? 2000meter?: haha :

 

dem kan jo heller ikke skyte deg over 400 meter:rolleye: ble skutt på 396 meter en gang jeg: eek : treff på første skudd kan en si: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du det blinket?

Etter det jeg har lest så blinker det godt.

Men, det er ikke alltid det blir tatt bilde selv om det blinker, dem kjører også at det bare skal blinke når man passerer, siden dem bare har 36 bilder i kameraet.

Så det kan godt være at du er blandt de heldige.

 

jepp så det blinka ja.. skikkelig rødt og dama så det også.. ;)

håper det var tomt for film ass.. ganske spendt nå på hva jeg får fornoe.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei tatt i fjor sommer, 115 i 80 sonen mellom halden skjeberg..

Var på natten, og skal si det blinket GODT!!

Holdt på å kjøre ut av veien...

Fikk 6000,- i bot og 2 prikker på førerkortet..

Glad dette var før de nye satsene : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei tatt i fjor sommer, 115 i 80 sonen mellom halden skjeberg..

Var på natten, og skal si det blinket GODT!!

Holdt på å kjøre ut av veien...

Fikk 6000,- i bot og 2 prikker på førerkortet..

Glad dette var før de nye satsene : rolleyes

 

skal være glad du ikke hadde 1 km mere å du da: eek : flaks kaller man dette:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal være glad du ikke hadde 1 km mere å du da: eek : flaks kaller man dette:rolleye:

Jeg ble tatt i 95 i 80 sone og fikk 2600.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at det blinker no helt usannsynlig sterkt...Er man i tvil blinket det ikke...Heldigvis var jeg bare passasjer da: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel stadig flere av fotoboksene på nett, bildene overføres direkte til en gjeng (inkludert ca 20 nyansatte mener jeg å ha lest....) til Sogndal(?), som gjør resten.

 

Så 36 bilder var nok bare en grense før i tiden.....

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel stadig flere av fotoboksene på nett, bildene overføres direkte til en gjeng (inkludert ca 20 nyansatte mener jeg å ha lest....) til Sogndal(?), som gjør resten.

 

Så 36 bilder var nok bare en grense før i tiden.....

Terje

Sogndal som i Sogn og Fjordane..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.