Anbefalte innlegg

Du kan jo bruke de org "listene" som sitter på de gamle lyktene på de nye vell?

Det kunne jeg i hvertfall,bare å klikke de på de nye. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo bruke de org "listene" som sitter på de gamle lyktene på de nye vell?

Det kunne jeg i hvertfall,bare å klikke de på de nye. ;)

 

hm.. disse er skrudd på, og de gammle er klipsa og smelta på :/ men kjøper bare grunning og sprayer de selv med sprayboks..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble tøft! :tilber:

Har du "vanlig" lys øverst og tåkelys "nederst" i baklyktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble tøft! :tilber:

Har du "vanlig" lys øverst og tåkelys "nederst" i baklyktene?

 

mhm.. likte best når både tåkelys og vanligelys var på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mhm.. likte best når både tåkelys og vanligelys var på ;)

 

Me 2,tok å byttet tåkelyspærene som er 21w til 5w jeg,da får man likt lys i "vanlig" og tåkelysene. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me 2,tok å byttet tåkelyspærene som er 21w til 5w jeg,da får man likt lys i "vanlig" og tåkelysene. :D

 

takk for tipset :) får ta innom og handle pære i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir sikkert skutt nå, men hva med sølvgitter framme og bak og en effektpotte?? tror det ville blitt pent!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir sikkert skutt nå, men hva med sølvgitter framme og bak og en effektpotte?? tror det ville blitt pent!!

 

Hva er galt med potta mi? ;)

Hva slags erfaringer har dere med Ferrita? Bråker det noe jævlig? Kunne godt tenkt meg litt grommere lyd enn det jeg har nå, men det skal ikke hørres ut som en 240 som kommer ;)

 

Når det gjelder gitteret er jeg litt i tvil egentlig.. Har du bilder av en med sølvgitter? :)

 

(har ikke hatt bilen mer en 4-5mnd nå.. er derfor jeg ikke har effektpotte enda)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er galt med potta mi? ;)

Hva slags erfaringer har dere med Ferrita? Bråker det noe jævlig? Kunne godt tenkt meg litt grommere lyd enn det jeg har nå, men det skal ikke hørres ut som en 240 som kommer ;)

 

Når det gjelder gitteret er jeg litt i tvil egentlig.. Har du bilder av en med sølvgitter? :)

 

(har ikke hatt bilen mer en 4-5mnd nå.. er derfor jeg ikke har effektpotte enda)

 

 

Du kan sjå på bildene av golf 4en i profilen min. den har sølv gitter, synst personelig at det er finast, men skjønna om folk ikke liker det og, så er ikke ute etter å provosere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.